بازگشت شهاب حسینی به پرده سینماها| اکران «امتحان نهایی» در چهارشنبه هفته آینده

11 April 2017 - 16:16

سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا» در گفت وگو با آی سینما از اکران فیلم «امتحان نهایی» با بازی شهاب حسینی از هفته آینده خبرداد.

کارگردانی «امتحان نهایی» را عادل یراقی بر عهده داشته و زنده یاد عباس کیارستمی فیلمنامه آن را به نگارش درآورده است. این فیلم از چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراقی با بازی شهاب حسینی و لیلا زارع، پس از عدم راه‌یابی به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، بیش از یک سال است که در نوبت اکران قرار دارد. در این فیلم سینمایی شهاب حسینی و لیلا زارع نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند و تهیه‌کنندگی آن را مصطفی شایسته بر عهده داشته است.

سعید خانی مدیر پخش شرکت «نسیم صبا» درباره زمان اکران این فیلم سینمایی به آی‌سینما می‌گوید:

 فیلم «امتحان نهایی» از چهارشنبه هفته آینده در گروه آزاد، به نمایش درخواهد آمد و امروز هم شورای صنفی نمایش موافقت خود را با اکران این فیلم اعلام کرد.

این تهیه‌کننده درباره احتمال اکران فیلم «برادرم خسرو» با بازی شهاب حسینی و همزمانی نمایش آن با «امتحان نهایی» توضیح می‌دهد:

 فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به احتمال زیاد، در یکی از سرگروه‌های سینمایی به نمایش در خواهد آمد و «امتحان نهایی» نزدیک به سه هفته زودتر از آن فیلم اکران خواهد شد.

خانی همچنین تاکید کرد که تمامی اقلام تبلیغاتی «امتحان نهایی» آماده شده است و دفتر پخش «نسیم صبا» خود را برای اکران عمومی این فیلم آماده می‌کند.

منبع: icinema

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.