به نظر می‌رسد The Fate of the Furious تنها فیلمی متوسط باشد

11 April 2017 - 12:00

نقدهای فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» در حال انتشار هستند که نشان دهنده‌ی آن است که با فیلمی متوسطِ نسبتاً خوب طرف هستیم. اولین قسمت از این فرانچایز در سال ۲۰۰۱ با بازی ون دیزل (Vin Diesel) و پل واکر (Paul Walker) اکران شد و توانست فروش ۱۴۴ میلیون دلاری در آمریکا داشته باشد. سه دنباله‌ی بعدی فیلم اصلا خوب نبودند و در حال نابود کردن این فرانچایز بودند. تا این که در سال ۲۰۰۹ ون دیزل بازگشت و در کنار دواین جانوسن (Dwayne Johnson) و گل گدوت (Gal Gadot) موفق شد این فرانچایز را به فروش ۱ میلیارد دلاری برساند. آخرین فیلم Fast and Furious «سریع و خشن» در سال ۲۰۱۵ اکران شد که ۱٫۵ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت و ۳۵۳ میلیون دلار در آمریکا. در واقع این قسمت احساسی ترین فیلم از فرانچایز هم بود؛ چون آخرین فیلم پل واکر فقید محسوب می‌شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم هشتم از این فرانچایز زیر فشار زیادی قرار داشت تا بتواند انتظارات را برآورده کند و با منتشر شدن نقدهای اولیه به نظر می‌رسد که در نیمه‌ی راه گیر کرده است.

سایت ورایتی (Variety)، جدیدترین فیلم سریع و خشن که شخصیت منفی آن چارلیز ترون (Charlize Theron) است را اینگونه توصیف می‌کند: ” فیلمی اکشن که ثابت کرد که این فرانچایز هنوز بنزین تمام نکرده است”.سایت مووی وب (MovieWeb) می‎گوید که با فیلم “اکشنِ شاهکار و دیوانه کننده‌ای که باعث پیشرفت فرانچایز می‌شود” طرف هستیم. سایت آپراکس (Uproxx) هم The Fate of the Furious را دیوانه کننده می‌داند، ولی فیلم را نقد می‌کند و می‌گوید که بیش از حد فیلم کش داده شده.

ولی از طرف دیگر فوربز (Forbes) این گونه این فیلم را نقد می‌کند:”در بیشتر دقایق فیلم، سرنوشت خشمگین به چیزهایی که باعث لذت از این فرانچایز می‌شدند پشت می‌کند.” همچنین این فیلم را ناامیدکننده خطاب می‌کند.

بیشترین انتقاد را سایت ایندی وایر (IndieWire) به The Fate of the Furious وارد می‌کند و بعد از تعریف از ده دقیقه‌ی ابتدایی فیلم می‌گوید:

این فیلم بعد از دومین قسمت فرانچایز ضعیفترین قسمت است، نه حتی بدتر از آن هست. این فیلم برگ سوخته‌ی دیگری از این فرانچایز است. پوسته‌ای خالی از خود سابقش که از هر فرصتی برای توهین به گذشتگانش استفاده می‌کند.

اینکه نقدهای اولیه The Fate of the Furious در باکس آفیس به فروشش کمک می‌کنند یا نه، هنوز معلوم نیست؛ اما در هفته‌ی آینده متوجه این موضوع می‌شویم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • master_hate says:

    کلا سری قوی نیست که حالا این فیلم متوسط باشه… در کل زیاد این سری رو جدی گرفتن…
    به نظر من سری Riddick از کار های وین دیزل میتونست خیلی فرانچایز بهتری بشه نسبت به سری فیلمای fast and furious

  • Matt Murdock says:

    انتظار زیادی ازش میره!؟

  • Hanna gh 80 says:

    لطفا خفه شو سایت ایندی وار
    یکی از فیلم های پر فروش ۲۰۱۷ همینه