صدرنشینی متوالی فیلم The Boss Baby در دومین هفته‌ی اکرانش

11 April 2017 - 22:00

فیلم The Boss Baby «بچه‌ی رئیس» توانست برای دومین هفته‌ی متوالی، صدرنشین جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمائی شود. از آنجایی که فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» در چهارمین هفته‌ی اکران خود قرار دارد و فروشی نزولی را تجربه می‌کند، محصول جدید استودیوهای «DreamWorks» و «فاکس قرن بیستم» توانست در نخستین هفته‌ی اکران خود، بلاک‌باستر اخیر دیزنی را شکست دهد. به همین جهت، این انیمیشن که با بودجه‌ی ۱۲۵ میلیون دلاری تهیه و ساخته شده است، به احتمال زیاد سود زیادی را روانه‌ی جیب سازندگان خود کند. با سینما گیمفا همراه باشید.

رقیب مستقیم «بچه‌ی رئیس» در هفته‌ی دوم اکرانش، مصحول جدید استودیوی «سونی» یعنی انیمیشن Smurfs: The Lost Village «اسمورف‌ها: روستای گمشده» است. با این حال، نتایج این هفته‌ی باکس آفیس بیانگر آن است که انیمیشن جدید «سونی» توانایی رقابت با فیلم موفق «بچه‌ی رئیس» را ندارد و همچنان رقیب اصلی انیمیشن «بچه‌ی رئیس»، فیلم «دیو و دلبر» است که البته فیلم مذکور توانسته برای دومین هفته‌ی متوالی بیش از آن بفروشد.

طبق گزارش «ورایتی»، فیلم «بچه‌ی رئیس» توانست در دومین هفته‌ی اکران خود به فروشی بالغ بر ۲۶٫۳ میلیون دلار برسد؛ این در حالی است که فیلم «دیو و دلبر» در رقابتی نزدیک، حدود ۲۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد. در حال حاضر فیلم «بچه‌ی رئیس» توانسته حدود ۸۹٫۴ میلیون دلار از گیشه‌های خانگی بدست آورد، این در حالی است که فیلم «دیو و دلبر» تاکنون حدود ۴۳۲٫۳ میلیون دلار درآمده از گیشه‌ی خانگی (آمریکای شمالی) کسب کرده است. از سوی دیگر، فروش ناامیدکننده و ۱۴٫۱ میلیون دلاری انیمیشن «اسمورف‌ها: روستای گمشده» آن را در رتبه‌ی سوم باکس آفیس این هفته قرار داد. در ادامه فیلم‌های Going in Style و Ghost in the Shell «شبح درون پوسته» که به ترتیب محصول استودیوهای «نیو لاین» و «پارامونت» هستند نیز به درآمدهایی معادل ۱۲٫۵ و ۷٫۳ میلیون دلار از گیشه دست پیدا کردند.

تحلیلگران «ورایتی» معتقدند که نبود فیلم‌های خانوادگی در این هفته می‌تواند عامل موفقیت «اسمورف‌ها: روستای گمشده» در ادامه‌ی اکرانش باشد. به همین منظور و با توجه به بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری این انیمیشن، این احتمال می‌رود که در نهایت این انیمیشن بتواند هزینه‌های تولید خود را برای استودیوی «سونی» بازگرداند. با این وجود، فروش بالای «بچه‌ی رئیس» و «دیو و دلبر» در این بازه‌ی زمانی از سال ۲۰۱۷، افزایش ۱۵ درصدی فروش گیشه را در قیاس با سال گذشته‌ی میلادی را به دنبال داشته است.

اگرچه استودیوی «سونی» انتظار دارد تا از انیمیشن جدید خود سود خوبی کسب کند، اما وضعیت فروش این انیمیشن در نخستین هفته‌ی اکرانش، شرایط را برای آینده‌ی این مجموعه سخت کرده و وضعیت دنباله‌های آن را در شک و تردید قرار داده است. انتظار می‌رود که درآمد کسب شده از سینماها در ماه آوریل میلادی همچنان رو به افزایش باشد.

با در نظر گرفتن فیلم‌هایی که جدیداً قرار است به روی پرده بروند، به احتمال بسیار زیاد، این آخرین هفته‌ای خواهد بود که فیلم «بچه‌ی رئیس» توانسته صدرنشین گیشه شود. فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» محصول استودیوی «یونیورسال» از روز جمعه ۲۵ فروردین ماه (۱۴ آوریل ۲۰۱۷) اکران گسترده‌ی خود را آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود که در نخستین هفته‌ی اکران خود، درآمدی معادل ۱۰۰ میلیون دلار داشته باشد. با این حال اما، فروش دو هفته‌ی نخست انیمیشن «بچه‌ی رئیس» حکایت از موفقیت قابل توجه آن دارد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • 4RMIN says:

    متوجه نمیشم ، با توجه به تریلر هایی که از باس بیبی دیدم نباید انتظار یه اثر تکرار نشدنی رو داشت ، بلکه بنظرم اثری بسیار معمولی است ، همینطور از نظر خودم دریم وورکس مدتیه که دیگه مثل سابق نیست ، انیمیشن ترولز هم یک شکست بود و من اصلا ازش راضی نبودم .

  • مازیار همتی says:

    The Boss Baby انیمیشن جالبی به نظر میرسه! دیو و دلبر هم همینطور اما با توجه به مقالاتی که ازش خوندم مثل این که با انیمیشنش خیلی فرق داره …!