در Spider-Man: Homecoming خبری از دردویل نخواهد بود

12 April 2017 - 12:00

با این که جهان‌های دنیای سینمایی مارول و تلویزیونی آن از هم جدا هستند، ولی مطمئناً پیتر پارکر درباره‌ی قهرمان دیگری که از شهر نیویورک محافظت می‌کند شنیده‌ است. هر چقدر هم که دوست داشته باشید، شخصیت‌های مدافعان (Defenders) با همتایان خود در سینما بپیوندند، انتظار نداشته باشید که این اتفاق در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» رخ دهد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ما می‌دانیم که دنیای سینمایی و تلویزیونی مارول جدا هستند، ولی باز هم اشارات کوچکی به هم می‌کنند. دردویل (Daredevil) و مرد عنکبوتی در کتاب‌های مصور تیم قدرتمندی را تشکیل داده بودند و جالب خواهد بود که در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» به او اشاره شود.

سایت سینمابلد (CinemaBlend) از تهیه کننده‌ی این فیلم، اریک کارول (Eric Carroll)، در این باره سوال پرسیده است، ولی جواب او زیاد خوشحال کننده نیست.

به دردویل در این فیلم اشاره‌ای نمی‌شود. به نظر من این کار بسیار جالب می‌شد و این کاری هست که دیر یا زود دوست دارم انجام شود، ولی در این فیلم این اتفاق رخ نخواهد داد.

برای پی بردن به این که فیلم‌ها یا سریال‌های مارول با هم کراس اور می‌کنند شما به یک تیم تحقیقاتی قوی نیاز دارید و به نظر می‌رسد که به همین زودی‌ها مت مرداک (Matt Murdock) از تیم مدافعان جدا نخواهد شد. اوضاع مرد عنکبوتی به اندازه‌ی کافی با قرار داد سونی و مارول پیچیده است و از آن جایی شاید که خود مرد عنکبوتی در دنیا سینمایی مارول زیاد دوام نیاورد؛ اضافه کردن یکی از شخصیت‌ها دنیای تلویزیون مارول به این فیلم حرکت درستی نخواهد بود.

خیلی جالب خواهد شد که مثل فرانچایز جنگ ستارگان (Star Wars)، دنیای سینمایی و تلویزیونی مارول با یکدیگر همکاری کنند. برای اخبار بیشتر درباره‌ی دردویل و مرد عنکبوتی سینماگیمفا دنبال کنید.

منبع: screencrush

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.