مارک گیتیس حضور خود را در فصل هفتم سریال Game of Thrones تائید کرد

12 April 2017 - 23:00

کمتر از سه ماه دیگر شاهد آغاز پخش فصل هفتم سریال محبوب Game of Thrones خواهیم بود. این بار و بر خلاف روند قبلی این سریال، شبکه‌ی «HBO» به منظور تهیه‌ی شرایط مناسب جهت ساخت این فصل، پخش آن را از فصل تابستان آغاز خواهد کرد. انتظار می‌رود که تا مدتی دیگر شاهد انتشار نخستین تریلر رسمی این فصل باشیم. اما پیش از آن، همچنان گمانه‌زنی‌ها در خصوص حضور بازیگران فصل‌های قبلی در این فصل جدید ادامه دارد و اخیراً یکی از بازیگران این مجموعه خبر از حضور خود در فصل هفتم داده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

به تازگی، مارک گیتیس (Mark Gatiss)، که در ساخت سریال محبوب «Sherlock» مشارکت داشته است، در جریان یک گفتگو، به صورت رسمی تائید کرد که وی در فصل هفتم سریال «Game of Thrones» حضور خواهد داشت؛ اگرچه وی صحبتی در خصوص میزان نقش این شخصیت و کارهایی که انجام خواهد داد، نکرد. وی در این خصوص ابراز داشت:

بله، من سال گذشته در بلفاست (محل فیلمبرداری سریال) بودم. واضح است که نمی‌توانم چیزی [در این مورد] به شما بگویم، بیشتر به این خاطر که چیزی نمی‌دانم.

گیتیس تاکنون در دو فصل سریال «Game of Thrones» حضور داشته و به ایفای نقش تیکو نستوریس (Tycho Nestoris)، بانکدار براووس، به ایفای نقش پرداخته است. وی به استنیس (Stannis)، جهت رسیدن به تاج‌و‌تخت کمک مالی کرد و بدهی زیادی از کینگزلندینگ و فرمانروای جدید آن، یعنی سرسی (Cersei)، دارد که ممکن است در فصل جدید کار را برای آن سخت کند. اگرچه وی حضور کوتاهی در فصل هفتم خواهد داشت، اما از نقش خود ابراز رضایت کرده است و بیان داشت:

این خیلی دوست‌داشتنی است. آنچه که من در این مورد (نقش بانکدار) دوست دارم این است که هیچی سهمی در آن ندارم.

وی در ادامه اظهار داشت که مشابه دیگر بازیگران این سریال، اطلاعی از سرنوشت خود ندارد. گیتیس گفت که وی تاکنون در چهار قسمت از این سریال به ایفای نقش پرداخته است و در دو قسمت دیگر نیز حضور خواهد داشت. وی در ادامه بیان کرد که آخرین صحنه‌ای که وی در آن به ایفای نقش پرداخته به شدت جالب توجه است اما به دلیل لو رفتن داستان نمی‌تواند به آن اشاره‌ای کند.

فصل هفتم و هشتم سریال «Game of Thrones» که دو فصل پایانی آن هستند، برخلاف فصل‌های قبلی که هر کدام ده قسمت داشتند، به ترتیب هفت و شش قسمت دارند. فصل هفتم سریال «Game of Thrones» قرار است که پخش هفتگی خود را از روز یک‌شنبه ۲۵ تیر ماه (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز کند.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.