پیش‌بینی افتتاحیه‌ی ۴۰۰ میلیون دلاری فیلم The Fate of the Furious در گیشه‌های جهانی

12 April 2017 - 23:59

پیش‌بینی می‌شود که فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» فروشی معادل ۴۰۰ میلیون دلار را در نخستین هفته‌ی اکران خود در گیشه‌های جهانی به ارمغان آورد. تابدین لحظه سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر درآمد، سال نسبتاً خوبی محسوب می‌شود که انتظار می‌رود که فیلم The Fate of the Furious که هشتمین قسمت مجموعه‌ی محبوب Fast & Furious «سریع و خشن» که بیش از ۱۶ سال قدمت دارد است، به فروش بالایی در گیشه دست یابد و در کنار فیلمهای موفق امسال از جمله Beauty and the Beast «دیو و دلبر»، Logan «لوگان» و Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» قرار گیرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم The Fate of the Furious توسط اف. گَری گری (F. Gary Gray) کارگردانی شده و تغییرات زیادی را به این مجموعه اعمال کرده است. در این قسمت، دام (با هنرنمایی وین دیزل) به خانواده‌ی خود خیانت می‌کند و با یک تروریست سایبری به نام سایفر (با هنرنمایی شارلیز ترون) همدست می‌شود. هابز (با هنرنمایی دواین جانسون ملقب به The Rock) تلاش می‌کند تا جلوی دام و سایفر را بگیرد و انتظار می‌رود که شاهد صحنه‌های اکشن هیجان انگیز و پر زد و خوردی در این قسمت باشیم.

به نظر می‌رسد که فیلم The Fate of the Furious همانند قسمت‌های پیشین این مجموعه به یک موفقیت قابل توجه در گیشه دست یابد. تحلیلگران وب‌سایت ددلاین پیش‌بینی کرده‌اند که فیلم The Fate of the Furious در نخستین هفته‌ی اکران خود درآمدی بین ۳۷۵ و ۴۴۰ میلیون دلار از گیشه‌های جهانی کسب کند و از فروش ۳۹۷٫۷ میلیون دلاری نخستین هفته‌ی اکران فیلم Furious 7 «خشمگین ۷» گذر کند. اگر فروش نهایی فیلم The Fate of the Furious در نخستین هفته‌ی اکرانش به ۴۰۰ میلیون دلار برسد، این فیلم تبدیل به موفق‌ترین فیلم تاریخ استودیوی «یونیورسال» از نظر پردرآمدترین اکران یک فیلم در هفته‌ی نخست اکرانش تبدیل خواهد شد و پشت سر فیلم Jurassic World «جهان ژوراسیک» با فروش ۵۲۵ میلیون دلاری قرار خواهد گرفت.

قسمت جدید این مجموعه درست زمانی اکران می‌شود که این مجموعه در اوج محبوبیت خود قرار دارد. قسمت قبل، که آخرین حضور پل واکر (Paul Walker) در این مجموعه محسوب می‌شود به یک موفقیت عظیم در این سری تبدیل شد و باید دید که آیا عدم حضور او در این قسمت، چه تاثیری در میزان فروش آن خواهد گذاشت.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.