تاریخ انتشار نسخه‌های خانگی The LEGO Batman Movie مشخص شد

13 April 2017 - 09:00

به تازگی تاریخ انتشار نسخه‌های بلوری و DVD فیلم The LEGO Batman Movie «فیلم بتمن لگویی» مشخص شده است و همانطور که انتظار می‌رفت، ویژگی‌های جالبی را شامل می‌شود. شخصیت بتمن لگویی، یکی از نقاط برجسته‌ی انیمیشن The LEGO Movie «فیلم لگویی» بود که طبیعی بود که در نهایت شاهد اکران فیلم مستقل آن باشیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

صداپیشه‌ی بتمن در این انیمیشن ویل آرنت (Will Arnett) است و این فیلم توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و به فروشی معادل ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه دست یافت. حال، نسخه‌های خانگی این فیلم در راهند.

استودیوی «برادران وارنر» به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی دیجیتالی انیمیشن «فیلم بتمن لگویی» در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۹ می ۲۰۱۷ میلادی) و نسخه‌های بلوری و DVD و ۴K اولترا-HD نیز در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه (۱۳ ژوئن ۲۰۱۷) در دسترس قرار خواهند گرفت. استودیوی «برادران وارنر» تصمیم به عرضه‌ی نسخه‌های مختلف بلوری این فیلم دارد که شامل نسخه‌های ۳ بعدی و اولترا HD می‌شود. این نسخه‌ها علاوه بر انیمیشن اصلی «فیلم بتمن لگویی» شامل انیمیشن‌های کوتاه شخصیت بتمن لگویی و همچنین انیمیشن کوتاه فیلم The LEGO Ninjago «نینجاگو لگویی» که با نام The Master «استاد» شناخته می‌شود، می‌باشد. به اضافه در این نسخه‌ها شاهد گفتگو با کارگردان و دیگر عوامل این انیمیشن و همچنین تریلرهای رسمی این فیلم خواهیم بود.

انیمیشن «فیلم بتمن لگویی» که توسط کریس مک‌کی (Chris McKay) کارگردانی شده است، توانست نظر مثبت منتقدان را برانگیزاند و با واکنش‌های مثبتی از سوی هواداران این شخصیت و همچنین مجموعه‌ی انیمیشن‌های جدید لگویی همراه شود. مضمون اصلی این فیلم بیشتر بر روی خانواده و کار گروهی تمرکز داشت و برای بینندگان جوان نیز بسیار مناسب است. دنباله‌ی فیلم «فیلم لگویی» در سال ۲۰۱۹ میلادی به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.