Deadpool 2: بازیگر نقش کیبل مشخص شد

13 April 2017 - 20:30

بعد از معرفی Deadpool 2 «ددپول ۲» در پایان اولین فیلم و تایید حضور شخصیت محبوب کیبل (Cable) در آن، شایعات زیادی درباره‌ی بازیگر این شخصیت به وجود آمد. در کتاب‌های مصور شخصیت نیتن سامرز (Nathan Summers) یا همان کیبل که توانایی سفر در زمان را دارد، سابقه‌ی آشنایی طولانی مدتی با وید ویلسون (Wade Wilson) دارد. بازیگری باید برای کیبل انتخاب می‌شد که بتواند رفتار خشک و خشن کیبل  را به خوبی نشان دهد و از آن مهم تر بتواند از لحاظ کیفی در کنار رایان رینولدز قرار گیرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شایعه‌ی حضور بازیگرانی مثل مایکل شنون (Michael Shannon)، برت پیت (Brad Pitt) و پیرس برازنان (Pierce Brosnan) در نقش کیبل وجود داشت که نشان دهنده‌ی ان است که شخصیت کیبل در سال اخیر یکی از داغ‌ترین موضوعات هالیوود بوده است. با جلو رفتن روند توسعه‌ی فیلم مشخص شد که هیچ یک از شایعات حقیقت نداشتند.

سایت هالیوود ریپورتر (THR)، گزارش می‌دهد جاش برولین (Josh Brolin) نقش کیبل را بازی خواهد کرد. اعلاوه بر فیلم ددپول ۲، جاش برولین یک پروژه‌ی بزرگ ابرقهرمانی دیگر هم دارد که باعث می‌شود مشغله‌ی کاری این بازیگر بسیار زیاد شود. جاش برولین قرار است نقش تانوس (Thanos) را در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» بازی کند که در حال حاضر در مرحله‌ی تولید قرار دارد و این موضوع می‌توانند نشان دهنده‌ی آن باشد که قبل از این که کار فیلمبرداری «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» تمام نشود، فیلمبرداری دنباله‌ی ددپول آغاز نخواهد شد.

چندی پیش خبری منتشر شده بود که بیان می‌کرد که سازندگان ددپول ۲  عجله‌ای برای ساخت این فیلم ندارند و می‌خواهد سر وقت و با حوصله فیلم را بسازند حالا می‌شود حدس زد که دلیلش چه چیزی می‌توانست باشد. جاش برولین بعد از رایان رینولدز و مورینا بکرین (Morena Baccarin)، سومین بازیگر در فیلم ددپول خواهد بود که سابقه‌ی حضور در نقش ابرقهرمانی دیگری نیز دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.