تام هاردی و چنینگ تیتوم از ایفای نقش در Triple Frontier کناره‌گیری کردند

14 April 2017 - 09:00

فیلم Triple Frontier «سه مرز» با مشکلات متعددی در طول پروسه‌ی تولید خود همراه بوده است و اخیراً مطلع شدیم که چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و تام هاردی (Tom Hardy) که برای ایفای نقش در این فیلم با استودیوی «پارامونت» به توافق رسیده بودند، از این پروژه کناره‌گیری کرده‌اند. حوادث این تریلر جنایی در مرز سه کشور پاراگوئه، آرژانتین و برزیل که دو رودخانه‌ی «پارانا» و «ایگوآزو» هستند، جریان دارد. پیش از این قرار بود که تام هنکس (Tom Hanks) در آن به ایفای نقش بپردازد و کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) نیز کارگردانی آن را برعهده داشته باشد. اما پس از مدتی این دو شخص از این پروژه کناره‌گیری کردند و قرار شد که جی.سی. چاندور (J. C. Chandor) سکان هدایت «سه مرز» را بدست بگیرد و جانی دپ (Johnny Depp) نیز بازیگر اصلی آن باشد. با سینما گیمفا همراه باشید.

اوایل سال جاری اعلام شد که چاندور این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از نویسنده‌ی برنده‌ی اسکار یعنی مارک بول (Mark Boal) کارگردانی خواهد کرد. بول اسکار خود را جهت نگارش فیلمنامه‌ی فیلم The Hurt Locker «گنجه‌ی درد» به کارگردانی بیگلو بدست آورد. در ماه ژانویه اعلام شد که چنینگ تیتوم و تام هاردی جهت هنرنمایی در این فیلم در حال مذاکره با «پارامونت» هستند و در ماه فوریه نیز ماهرشالا علی (Mahershala Ali) به تیم بازیگری «سه مرز» پیوست. اما به تازگی مشخص شده است که تیتوم و هاردی از این پروژه کناره‌گیری کردند.

طبق گزارش «ددلاین»، تیتوم و هاردی درست یک ماه پیش از آغاز فیلمبرداری این فیلم از این پروژه خارج شده‌اند و روند ساخت «سه مرز» با مشکل مواجه شده است. بر اساس این گزارش، دلیل این کناره‌گیری، فیلمنامه‌ی بازنویسی شده‌ی چاندور عنوان شده که مورد رضایت تیتوم و هاردی قرار نگرفته است. به موجب همین امر، استودیوی «پارامونت» تصمیم گرفته است تا پروژه‌ی ساخت این فیلم را برای مدتی کنار بگذارد.

اگرچه همچنان احتمال ساخت این فیلم وجود دارد اما تصمیم‌های جدید استودیوی «پارامونت» که پس از تغییر مدیرعاملش گرفته شده، مانع طی شدن روند عادی این پروژه‌ی پرریسک  شده است و این احتمال می‌رود که استودیوی دیگری وظیفه‌ی ساخت این فیلم را برعهده بگیرد. فیلم «سه مرز» همچنان تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.