هوگو ویوینگ به تیم بازیگران فیلم Mortal Engines پیوست

14 April 2017 - 10:00

هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) که پیش از این تجربه‌ی همکاری با پیتر جکسون (Peter Jackson) در مجموعه فیلم‌های The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» را داشته است، به پروژه‌ی جدید این کارگردان یعنی Mortal Engines «موتورهای مرگبار» پیوست. جکسون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم را که بر اساس رمان‌هایی فانتزی با همین نام اقتباس شده است را برعهده دارد. جکسون به همراه فران والش (Fran Walsh)، فیلیپیا بونز (Philippa Boyens) فیلمنامه‌ی این فیلم را بر اساس رمان فیلیپ ریو (Philip Reeve) به نگارش درآورده و کریستین ریورز (Christian Rivers) نیز آن را کارگردانی می‌کند. وقایع این فیلم در زمانی دور جریان دارد، جایی که شهرها کاملاً به موتورها متکی هستند. شخصیت اصلی این فیلم مردی به نام تام ناتس‌وورثی (Tom Natsworthy) است که پس از ملاقات با زنی زندگی‌اش برای همیشه دستخوش تغییراتی می‌شود. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش «ورایتی»، هوگو ویوینگ جهت ایفای نقش ولنتاین (Valentine)، رئیس گروه مورخان، به فیلم «موتورهای مرگبار» پیوست. وی پیش از این جهت ایفای نقش ارباب الروند (Elrond) در مجموعه فیلمهای «ارباب حلقه‌ها» و دو قسمت از سری The Hobbit «هابیت» با جکسون همکاری داشته است.

از آنجایی که فیلم «موتورهای مرگبار» بر اساس جلد نخست این سری رمان‌ها تهیه و ساخته می‌شود قرار است که در ادامه شاهد اقتباس سینمائی سه رمان دیگر این سری نیز باشیم. با توجه به کارنامه‌ی کاری ویوینگ به نظر می‌رسد که وی مشکلی با هنرنمایی در یک مجموعه فیلم نداشته باشد.

از جمله دیگر اشخاصی که در فیلم «موتورهای مرگبار» به نقش‌آفرینی می‌پردازند می‌توان به رابرت شیهان (تام ناتس‌وورثی)، استفان لانگ (Stephen Lang)، هرا هیلمار (Hera Hilmar)، آرون جکسون (Aaron Jackson) و رونان رافتری (Ronan Raftery) اشاره کرد. شخصیتی که ویوینگ عهده‌دار نقش‌آفرینی آن است، پدر کاترین است که نقشش توسط لیلا جورج (Leila George) ایفا می‌شود.

فیلم «موتورهای مرگبار» از روز جمعه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۷ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.