افخمی: دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم و به آنچه می‌خواستم در «هفت» رسیدم

14 April 2017 - 16:42

بهروز افخمی مجری برنامه سینمایی «هفت» علت جدایش از این برنامه را شرح داد.

بهروز افخمی مجری برنامه سینمایی «هفت»  در گفت‌ و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درخصوص علت جداییش از این برنامه گفت:

پس از دو سال قرارداد همکاری ما با سازمان صداوسیما به اتمام رسید. لذا در سال جدید برای توافق مجدد جلسه‌ای با مدیران تلویزیون داشتیم که همه چیز با خوبی و خوشی همراه بود. من در آن جلسه به مدیران اعلام کردم که می‌خواهم به سراغ ساخت فیلم سینمایی‌ام بروم. چرا که فکر می‌کنم دیگر همه گفتنی‌ها را گفته‌ام و به آنچه در «هفت» می‌خواستم رسیده‌ام.

افخمی بیان کرد:

مدیران تلویزیون نیز به دنبال ایجاد تغییراتی در ساختار برنامه بودند و خواسته‌هایی داشتند. در نهایت به این توافق رسیدیم که بعد از انتخابات ریاست جمهوری، گروه دیگری برنامه «هفت» را اجرا کنند. ولی من ان شاءالله هر زمان لازم بود و تیم جدید خواست در «هفت» حضور پیدا خواهم کرد.

افخمی افزود:

من به مدیران سازمان نیز اعلام کردم دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم و فکر می‌کنم هر آنچه لازم بوده را گفته‌ام و انجام داده‌ام و نتیجه لازم را نیز در«هفت»گرفته‌ام. امیدوارم تیم جدید با انرژی جدید بیاید و بتواند حرف‌های جدیدتری بزند.

مجری سری سوم «هفت»در نهایت بیان کرد:

در این مدتی که به عنوان مجری «هفت» در شبکه سه همکاری داشتم، هم تجربیاتی خوبی کسب کردم و هم روزهای خوبی بود. همچنان هم اگر «هفت» لازم بداند، به عنوان میهمان در آن شرکت خواهم کرد.

منبع: tasnimnews

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.