آپتیموس پرایم در آخرین تریلر از Transformers 5 با دشمنان خود اعلان جنگ می‌کند

15 April 2017 - 17:00

آخرین تریلر از فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان:  آخرین شوالیه» منتشر شده است که نشان دهنده‌‌ی آن است که این فیلم چگونه به عنوان یک دنباله و شروعی تازه برای این فرانچایز محسوب می‌شود. آخرین شوالیه پنجمین فیلم از فرنچایز تبدیل شوندگان هست که مایکل بی (Michaell Bay) آن را کارگردانی می‌کند. قرار بود بعد از اکران این فیلم مایکل بی برای همیشه این فرانچایز را ترک کند، ولی چندی پیش خبری  منتشر شد که بیان می‌کرد مایکل بی به کارگردانی یکی از ۱۴ فیلم اسپین اف از این سری علاقه دارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

عناصر اساطیری زیادی مثل شمشیر شاه آرتور وارد فیلم پنجم شده است، ولی طبق انتظار بیشتر تمرکز فیلم بر روی جلوه‌های ویژه است. سر ادموند برتون (Sir Edmund Burton) با بازی آنتونی هاپکینز در کنار مارک ولبرگ یکی از شخصیت اصلی فیلم خواهد بود که اطلاعات مهمی درباره‌ آتوبات‌ها (Autobots) و دسپتیکان‌ها (Decepticons) دارد و علت جنگ آن‌ها بر روی زمین را می‌داند، به عنوان مثال در این فیلم آتوبات‌ها حتی در شکست نازی‌ها نیز دست داشته‌اند.

Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان:  آخرین شوالیه» به عنوان یک ریبوت برای این فرانچایز عمل می‌کند و این فرانچایز را وارد دنیای سینمایی خودش می‌کند، ولی در عین حال با شخصیت‌هایی که در فیلم‌های قبلی دیدم نیز ارتباط دارد. مارک ولبرگ برای بار دیگر در نقش کید ییگر (Cade Yeager) حضور پیدا خواهد کرد. ما همچنین جاش دمل (Josh Duhamel) از سگانه‌ی اول را در نقش ویلیام لنوکس (William Lennox) دوباره در این فیلم خواهیم دید.

بعد از این شاهد فیلم سولوی شخصیت محبوب بامبلبی (bumblebee) خواهیم بود که قبل از فیلم ششم از این سری اکران خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.