تریلر فیلم Hitman’s Bodyguard با بازی رایان رینولدز منتشر شد

15 April 2017 - 16:30

در سال ۱۹۸۸ رابرت دنیرو (Robert De Niro) و چارلز گرودین (Charles Grodin) در کنار هم در فیلم Midnight Run بازی کردند که به یکی از به یاد ماندنی‌ترین فیلم‌های کمدی اکشن آن دهه تبدیل شد. در آن زمان خیلی‌ها حتی نمی‌دانستند که دنیرو توانایی بازی در فیلم‌های کمدی را نیز دارد. دنیرو نقش یک جایزهه بگیر را داشت که در حال تعقیب حسابداری با بازی چارلز گرودین است که هم اف بی آی و هم خلافکاران به دنبالش می‌گشتند. بازی این دو در کنار بسیار خوب بود و این موضوع باعث شد که دنیور چندین بار درباره‌ی دنباله‌ی آن صحبت کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Hitman’s Bodyguard «محافظِ قاتل» شباهت‌های زیادی به فیلم Midnight Run را دارد. ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در این فیلم نقش قاتل را خواهد داشت و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) نقش محافظ را. رینولدز باید از ساموئل ال جکسون که شاهد پرونده‌ای در دیوان بین المللی دادگستریی است محافظت کند.

با دیدن این تریلر متوجه می‌شود محافظت از ساموئل ال جکسون، رینولدز را از لحاظ فیزیکی و روحی تحت تاثیر قرار می‌دهد. آهنگ همیشه دوستت خواهم داشت (I Will Always Love You) از ویتنی هیوستون (Whitney Houston) هم در پس زمینه‌ی تریلر پخش می‌شود که ما را یاد فیلم The Bodyguard «محافظ» با بازی ویتنی هیوستون و کوین کاستنر (Kevin Costner) می‌اندازد که در سال ۱۹۹۲ اکران شده بود.

تعداد صحنه‌های اکشن در این فیلم بسیار زیاد است و پاتریک هیوز (Patrick Hughes)، که آخرین فیلمش the Expendables 3 بود قرار است آن را کارگردانی کند.

در سال‌های اخیر چند فیلم به سبک Midnight Run یا فیلم‌هایی از این دست که در دهه ۸۰ میلادی طرفدار زیادی داشتند ساخته شده است، ولی متاسفانه هیچکدام از آن‌ها موفق نبوده‌اند؛ به همین خاطر امیدواریم که اکران فیلم Hitman’s Bodyguard در ماه اگوست سال جاری به موفقیت ختم شود.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.