از تصاویر کری فیشر در Star Wars 9 استفاده نخواهد شد

15 April 2017 - 16:00

در حالی که سگانه‌ی جدید فرانچایز جنگ ستارگان بر روی بازیگران جوان تمرکز دارد، حضور شخصیت‌های قدیمی مثل هان سولو (Han Solo) و کری فیشر (Carrie Fisher) که برای آخرین بار در فیلم Star Wars: Return of the Jedi «جنگ ستارگان: بازگشت جدای» حاضر شده بودند برای طرفداران قدیمی این سری باعث دل‌خوشی است. لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker)، تنها در پایان فیلم The Force Awakens «بیداری نیرو» دیده شد و هان سولو نیز دیگر به این سری باز نمی‌گردد و به همین خاطر تنها امید طرفداران قدیمی، پرنسس لیا بود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پس وقتی که کری فیشر در سال گذشته به طور ناگهانی فوت کرد، ضربه‌ی سنگینی به این دسته از طرفداران وارد شد. با این که فیلمبرداری کری فیشر در  Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» قبل مرگ او به پایان رسیده بود، ولی حضور شخصیتش در فیلم بعدی از این سری به یک سوال برای همه‌ی سینما دوستان تبدیل شده بود.

بر اساس بیانیه رئیس استدیوی لوکاس فیلم، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy)، که به ای بی سی نیوز (ABC News) داده شده است، کری فیشر در Star Wars 9 «جنگ ستارگان ۹» حضور نخواهد داشت. این بیانیه چند روز بعد از این که برادر کری فیشر بیان کرده بود که دختر کری و او به استدیو این اجازه را داده‌اند تا از تصاویر کری فیشر استفاده کنند منتشر شده است.

کندی بیان کرد که کری فیشر بار دیگر در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای یک نقش آفرینی عالی از خود به جا گذاشته است.  هنوز معلوم نیست که داستان کری فیشر در آخرین جدای بسته شده است یا نه، ولی مطمئناً مرگ ناگهانی او به لوکاس فیلم این فرصت را نداد تا بر روی این قضیه کار کند.

اگر هنوز اولین تریلر منتشر شده از جنگ ستارگان: آخرین جدای تماشا نکرده‌اید، هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهید و برای اخبار بیشتر درباره‌ی جنگ ستارگان سینماگیمفا را دنبال کنید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.