دولف لاندگرن به فیلم Aquaman پیوست

16 April 2017 - 10:00

استودیوی «برادران وارنر» خبر از افزوده شدن دولف لاندرگن (Dolph Lundgren) به فیلم Aquaman «آکوامن» جهت ایفای نقشی شرور داد. جیمز وان (James Wan) کارگردان این فیلم، مدتی است که مراحل پیش از تولید آن را به اتمام رسانده است و خود را برای تولید این فیلم که قسمتی از جهان سینمایی DC است، آماده می‌کند. جیسون موموآ (Jason Momoa) که ایفاگر نقش اصلی این فیلم است، خود را برای رفتن به استرالیا – محل فیلمبرداری – آماده می‌کند. از سوی دیگر، آمبر هرد (Amber Heard)، بازیگر نقش ملکه مرا (Mera) نیز در حال تمرین برای آماده‌سازی خود جهت هنرنمایی است. با سینما گیمفا همراه باشید.

با اینکه فیلمبرداری این فیلم آغاز نشده، اما همچنان طرح اصلی داستان نامشخص است. اما می‌دانیم که بلک مانتا (Black Manta) و آرتور کوری (Arthur Curry) تلاش می‌کنند تا با شکست دادن آکوامن، کنترل دریا را بدست بگیرند. اما اینطور که به نظر می‌رسد، این دو تنها شرورانی نیستند که آکوامن باید در نخستین فیلم مستقل خود با آن‌ها مبارزه کند.

طبق گزارش THR، دولف لاندرگن با بازی در نقش «پادشاه نرئوس»، حاکم شهر مادری ملکه مرا، یعنی «Xebel»، به ژانر فیلمهای ابرقهرمانی بازمی‌گردد. در ادامه‌ی گزارش آمده است که پادشاه نرئوس تلاش می‌کند تا مِرا را برای خود تصاحب کند و آکوامن را بکشد؛ بنابراین واضح است که لاندرگن شخصیتی شرور خواهد داشت.

نرئوس شخصیت نسبتاً جدیدی در سری کمیک‌های آکوامن محسوب می‌شود. وی از سال ۲۰۱۳ میلادی وارد این سری داستان‌های مصور شد. نرئوس به مِرا دستور داد تا به آتلانتیس برود و آکوامن را بکشد و پس از آن نیز به Xebel بازگردد تا با یکدیگر ازدواج کنند. البته همانطور که مطلع هستید، مِرا از کشتن آکوامن منصرف می‌شود و با او ازدواج می‌کند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در این فیلم به هنرنمایی می‌پردازند می‌توان به نیکول کیدمن، تمورا موریسون، پاتریک ویلسون، ویلیام دافو و در نهایت یحیی-عبدالمتین اشاره کرد. فیلم «آکوامن» از روز جمعه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.