تئوری جدید بازی تاج و تخت: چه کسی جورا مورمونت را نجات خواهد داد؟

27 July 2016 - 23:32

فصل ششم بازی تاج و تخت چند هفته ی پیش به اتمام رسید و طرفداران سریال محبوب شبکه ی اچ بی او به روتین سالانه خود؛ فرضیه سازی و پیش بینی درباره ی فصل آینده، مشغول شده اند. در ادامه با ما همراه باشید.

پس از گذشت شش فصل طرفداران سریال به این روند عادت کرده اند اما باید خاطر نشان شد که تغییر بزرگی در سریال ایجاد شده است و بازی تاج و تخت به زودی به پایان خواهد رسید. با وجود دو فصل کوتاه تر باقی مانده ی پیش رو باید انتظار داشت که طرفداران پر و پا قرص بازی تاج و تخت جواب سوال های خود را بگیرند. و شاید  شخصیتی که بیش از سایرین نیاز به کمک دارد جورا مورمونت باشد که دچار بیماری گری اسکیل شده است.

در فصل ششم دنریس به جورا مورمونت دستور می دهد که از خدمت کردن به وی کناره گیری کرده و به دنبال پیدا کردن راه درمان گری اسکیل برود. شیرین براتیون تنها کسی است که از این بیماری مهلک جان سالم به در برده و یکی از کاربران ردیت مدعی شده که منجی جورا مورمونت را پیدا کرده است و آن شخص کسی نیست جز کوایته؛ زن مرموز نقاب بر چهره ای که در فصل دوم سریال حضور داشت. او را به خاطر می آورید؟

کوایته شخصیت بسیار مرموزی ست که تنها دو قسمت در فصل دوم حضور پیدا کرد. او دارای شباهت های به ملیساندره است چراکه او نیز توانایی های جادویی دارد و مثل ملیساندره اهل آشایی است. در ضمن حضور کوتاهش در سریال، کوایته چندین بار با جورا مورمونت برخورد داشت و حتی به جورا می گوید که ساحر پیات پری (Warlock Pyat Pree) قصد دارد اژدهاهای دنریس را از آنِ خود کند.

اما مهم تر از کمک بارز کوایته کاری که او حین صحبت با جورا مورمونت در حال انجام آن بود، حائز اهمیت است. هنگام گفتگو با خرس پیر، کوایته مشغول طراحی اشکالی مرموز بر پشت یک مرد است. آن سمبل نوعی جادو بود تا به آن مرد کمک کند از ویرانه های والریا (همان محلی که جورا مورمونت با مردمان سنگی برخورد کرد و بیمار شد) عبور کند. کوایته از خطری که در آنجا وجود دارد آگاه است و می گوید که هرکسی برای گذر از آن ناحیه نیاز به محافظت دارد. علاوه براین، وقتی جورا برای اولین بار با کوایته برخورد می کند، به نظر می رسد کوایته او را می شناسد. همچنین نقاب کوایته بسیار شبیه به گردنبندی ست که به ملیساندره قابلیت تغییر چهره را داده بود.

البته این احتمال وجود دارد که این تئوری اشتباه باشد. از سر جورا چندین بار خطا سر زده و ممکن است با گری اسکیل تاوان گناهان و اشتباهات خود را بدهد. کوایته یکی از مرموز ترین شخصیت های سریال بازی تاج و تخت است به همین دلیل بازگشت او برای طرفداران قدیمی سریال خوشایند خواهد بود. ناوگان دنریس به سمت وستروس بادبان کشیده و جورا در نزدیکی کارث است پس منطقی به نظر می رسد که او باری دیگر با زن مرموز سریال ملاقات کند.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.