اکران ۶ فیلم در اردیبهشت قطعی شد

17 April 2017 - 19:07

با برگزاری جلسه شورای صنفی نمایش، امروز ثبت قرارداد ۶ فیلم جدید برای اکران دوم نوروزی اعلام شد. بر این اساس فیلم‌های «ویلایی‌ها»، «برادرم خسرو»، «نهنگ عنبر ۲»، «آشوب» و «نقطه کور» فیلم‌های دارای سرگروه خواهند بود و «امتحان نهایی» نیز در گروه آزاد اکران می‌شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد قرارداد اکران دوم نوروزی فیلم‌ها در گروه‌های مختلف به ثبت رسیده است و اکران فیلم «خوب بد جلف» روز ۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

فرجی درباره جزئیات جلسه امروز (۲۸ فروردین) در شورای صنفی نمایش گفت:

قرارداد فیلم‌های «ویلایی‌ها» در گروه استقلال بعداز «گشت ۲» به ثبت رسید. فیلم «برادرم خسرو» بعد از فیلم «ماجرای نیمروز» در در گروه کورش به ثبت رسید. فیلم «نهنگ عنبر ۲» در سرگروه قدس بعد از فیلم «آباجان»  در گروه آفریقا به ثبت رسید. فیلم «آشوب» بعد از فیلم «یک روز بخصوص» در گروه آزادی به ثبت رسید.

او همچنین درباره اکران فیلم «نقطه کور» توضیح داد:

۱۰ هفته نمایش  فیلم «خوب بد جلف» در تاریخ ۵ اردیبهشت به اتمام می‌رسد و در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه فیلم «نقطه کور» در گروه زندگی به ثبت رسید. فیلم «امتحان نهایی» در گروه آزاد اکران خواهد شد.

او درباره امتیازات  فیلم‌ها در ماه مبارک رمضان نیز گفت: «امتیازات ویژه برای فیلم‌های ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شد و مانند سال گذشته ۴ هفته نمایش فیلم ۲ هفته در فروش محاسبه خواهد شد.»

به گفته او در این جلسه موضوع اضافه شدن یک روز نیم‌بهای دیگر به روزهای هفته مطرح نشده است.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.