تریلر Resident Evil: Final Chapter منتشر شد؛ آخرین ماجراجویی‌های آلیس در سرزمین زامبی‌ها

11 August 2016 - 19:22

هیچ فرنچایزی به اندازه رزیدنت ایول پایان ندارد. دومین فیلم عنوان Resident Evil: Apocalypse «رزیدنت ایول: آخرالزمان» را یدک می‌کشید که از اسمش مشخص بود می‌تواند پایان مقتدرانه ای برای این مجموعه باشد، اما اینطور نشد! با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از این فیلم، Resident Evil: Extinction «رزیدنت ایول: انقراض» ساخته شد. عملاً هیچ چیزی بعد از انقراض نمی‌تواند وجود داشته باشد به جز «زندگی پس از مرگ» Resident Evil: Afterlife که فیلم بعد از رزیدنت ایول: انقراض بود. فقط پنجمین فیلم این فرنچایز Resident Evil: Retribution «رزیدنت ایول: قصاص» که مشابه سایر عناوین این مجموعه به پایان و مقصد و نتیجه اشاره نداشت. و حال این بار رزیدنت ایول با عنوان Resident Evil: The Final Chapter «رزیدنت ایول: قسمت پایانی»، آخرین دنباله‌ی حال حاضر رزیدنت ایول بازگشته است، حداقل تا ساخت فیلم بعدی.

خلاصه داستان که به صورت رسمی منتشر شده را می‌توانید در ادامه بخوانید:

پس از وقایع رزیدنت ایول: قصاص، آلیس (میلا یوویچ) تنها بازمانده از آخرین خط مقاومت بشریت در برابر نامردگان است. اکنون او باید به جایی بازگردد که این کابوس شروع شد؛ به هایو (The Hive) در شهر راکون (Raccoon City)، جایی که شرکت آمبرلا (Corporation) در حال جمع آوری نیرو برای زدن ضربه نهایی به آخرین بازماندگان آخرالزمان است.

شاید از هواداران پروپاقرص رزیدنت ایول: قصاص نباشید و در کل زیاد علاقه‌ای به این فرنچایز قدمت دار نداشته باشید. حتی علاقه‌ای به کارهای عجیب غریب پائول اندرسون (Paul W.S. Anderson) هم نداشته باشید اما این تریلر واقعاً جالب است (با این که لذت گنگ ماندن آن به عنوان یک فیلم رزیدنت ایول توسط تریلر کوتاهی که در ابتدای این تریلر پخش می‌شود از بین می‌رود) میلا یوویچ (Milla Jovovich) واقعاً در این مجموعه در نقش آلیس خوش درخشیده و همواره نشان داده که خاری در چشم شرکت آمبرلا و ارتش نامردگان آنهاست. امیدواریم او پس از این فیلم استراحتی که شایسته‌اش است را به دست آورد (به مدت چند سال، تا ساخت رزیدنت ایول: بیداری دوباره!). رزیدنت ایول:قسمت پایانی در ماه ژانویه اکران خواهد شد.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    تریلر خوبى بود. مخصوصاً با آهنگ خاطره انگیز گانز ان روزز. صرفاً یه جورایى به نظر مى یومد زیادى همه چیز رو نشون مى ده. هیچ سورپرایزى رو براى فیلم جا نگذاشت.