گزارش: بلک مانتا شخصیت منفی فیلم Aquaman خواهد بود

11 August 2016 - 18:00

در حال حاضر DC مشغول ساخت پروژه‌های زیادی درباره ابرقهرمانان خود است. بعضی از آن‌ها احتمال موفقیت زیادی دارند و برخی دیگر را می‌توان به عنوان یک ریسک یاد کرد. شاید فیلم Aquaman «آکوامن» در دسته دوم قرار بگیرد. هنوز اطلاعات زیادی را از این فیلم نمی‌دانیم. با این حال، به تازگی گزارشاتی مبنی بر مشخص شدن شخصیت منفی و تبه‌کار این فیلم منتشر شده است. برای مشاهده جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  اگر تصویر او در صفحه کامپیوتر واندرومن در فیلم Batman v Superman «بتمن و سوپرمن» را نادیده بگیریم، آکوامن اولین حضور خود در فیلم‌های ابرقهرمانی DC را سال آینده در Justice League «لیگ عدالت» تجربه خواهد کرد. پس از لیگ عدالت، او در سال ۲۰۱۸ فیلم مخصوص خودش را خواهد داشت.

دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد فیلم Aquaman «آکوامن» می‌تواند به یک عنوان بزرگ و عالی تبدیل شود. در حقیقت، شخصیت آکوامن به اندازه کافی شناخته شده نیست و این مسئله به این معناست که سازندگان فضای بیش‌تری برای خلاقیت در این فیلم نسبت به دیگر فیلم‌های کامیک‌بوکی خواهند داشت. همچنین کارگردانی فیلم بر عهده جیمز وان (James Wan) است؛ کارگردانی که ساخت فیلم‌های The Conjuring ،Saw و Furious 7 را در کارنامه خود دارد و به نظر می‌رسد هم‌اکنون بسیار خوشحال است که قرار است شخصیت آکوامن را به سینماها بیاورد.

یکی از دلایلی که می‌تواند هیجانمان را در خصوص فیلم کم کند، نبود تعداد زیاد شخصیت‌های منفی در داستان‌های او است. با این وجود، تعداد کمی شخصیت منفی معروف هم در داستان‌های این شخصیت پیدا می‌شود. یکی از معروف‌ترین این شخصیت منفی‌ها، بلک مانتا (Black Manta) است. بلک مانتا یک کلاه ایمنی بسیار بزرگ مخصوص زیر آب را بر سر دارد. بر اساس گزارشات سایت TheWrap، بلک مانتا قرار است شخصیت منفی فیلم Aquaman «آکوامن» باشد.

هویت اصلی بلک مانتا مرموز است او که کودکی بسیار سختی داشته، با تنفر از آکوامن بزرگ شده است. بیش‌ترین دلیلی که برای تنفر مانتا از آکوامن در کامیک‌ها ذکر شده، کشته شدن پدر بلک‌مانتا به صورت تصادفی و توسط آکوامن است. برای سال‌های زیاد او در کامیک‌ها کلاه خود را بر سر داشته است و یکی از بزرگ‌ترین رازهای کامیک زمانی آشکار می‌شود که او چهره خود را آشکار می‌کند. دلیل این که به او بلک مانتا می‌گویند، در اینجا مشخص می‌شود. امیدواریم این سکانس در فیلم وجود داشته باشد. قطعاً هیجان انگیز خواهد بود.

Black-Manta-Comic-2

فیلم Aquaman «آکوامن» در ۲۷ جولای ۲۰۱۸ برابر با ۵ مرداد ۹۷ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.