بازیگر دیگری از سریال Game of Thrones به فیلم لیگ عدالت پیوست

18 April 2017 - 11:00

طرفداران سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در هنگام تماشای فیلم Justice League «لیگ عدالت» مطمئناً چهره‌ی بعضی از بازیگران برایشان آشنا خواهد بود. اولین بازیگری که از این سریال وارد لیگ عدالت شد، جیسون موماو (Jason Momoa) هست که نقش کلیدی آکوامن (Aquaman) را بازی می‌کند. جیسون موماو در فصل‌های ابتدایی سریال بازی تاج و تخت نقش کال دروگو (Khal Drogo) را بازی می‌کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا هماه باشید.

در ماه نوامبر سال گذشته نیز اعلام شد که کیران هایندز (Ciaran Hinds) بازیگر نقش منس ریدر (Mance Rayder) نقش استفن‌ولف، شخصیت منفی فیلم، را بازی خواهد کرد. حالا مشخص شد است که مایکل مک‌الهتون (Michael McElhatton) بازیگر نقش روس بولتون (Roose Bolton)، هم در لیگ عدالت حضور خواهد داشت. مک‌الهتون نتوانست جزئیاتی از نقشش را بازگو کند، ولی بیان کرد که در یک فیلم بلاکباستر نقش دارد.

صحنه‌ای که در آن بازی کردم را دیدم و باید بگویم که نوعی صحنه‌ی ابتدایی و مقدمه‌ای محسوب می‌شود. فضای سکانس خیلی تارک بود، ولی به شکل خوبی که باعث نمی‌شود تماشای آن دوست داشتنی نباشد و من این موضوع را دوست داشتم. فیلم دقیقاً مثل کتاب‌های مصور نیست، ولی میزان قابل توجه‌ای شوخ طبعی دارد که فکر می‌کنم مشکل فیلم‌های قبلی بود.

با این صحبت‌ها که نمی‌شود حدس زیادی زد، ولی سال گذشته خبری منتشر شده بود که بیان می‌کرد، دقایق ابتدای فیلم لیگ عدالت در گذشته روایت می‌شود و به نبرد انسان‌ها، آتلانتیسی‌ها (Atlanteans) و آمازونی‌ها (Amazons) با نیروهای دارکسید (Darkseid) می‌پردازد. پس اگر قرار است مایکل مک‌الهتون را در ابتدای فیلم ببینیم، احتمالا در این نبرد خواهد بود، ولی این که او جز نیروهای دارک سید هست یا نه؛ هوز مشخص نیست. او همچنین از کار زک اسنایدر و تیم توسعه و بازیگری فیلم خیلی تمجید کرد که در حال ساخت فیلمی به این بزرگی هستند.

منبع: cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.