نظرات اولیه منتقدان در مورد Guardians Of The Galaxy Vol. 2 منتشر شد | کماکان عالی

18 April 2017 - 13:00

تقریباً سه سال از اکران فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» می‌گذرد، ولی دیگر نیازی نیست سینمادوستان زمان زیادی را برای تماشای قسمت دوم از این فیلم صبر کنند. استارلرد (Star-Lord)، گامورا (Gamora)، درکس (Drax)، راکت (Rocket) و گروت (Groot) به زودی به سینما بازخواهند گشت و در کنار بسیاری از چهره‌های آشنا سعی می‌کنند برای بار دیگر هیجان و خنده را به طرفداران خود هدیه دهند. طرفداران هنوز باید چند هفته‌ای را برای تماشای این فیلم منتظر بمانند، ولی در یک اکران خصوصی، بعضی از منتقدین فیلم را تماشا کرده‌اند و واکنش بسیار خوبی نسبت به فیلم نشان داده‌اند. برای نظر آن‌ها با سینماگیمفا را همراه باشید.

اول از همه سایت سینمابلند (CinemaBlend) را داریم؛ اریک ایزنبرگ (Eric Eisenberg) از شوخی‌های Guardians Of The Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» و کمکی که به قهرمانانش می‌کند خیلی راضی است.

از تماشای نگهبانان کهکشان ۲ بسیار لذت بردم و خیلی خوش گذشت. فیلم بسیار خنده دار و رنگ بندی‌هایش عالی بود.

بعدی ژرمین لوسیر (Germain Lussier) از سایت io9 هست که از صحنه‌های غیر منتظره و عاطفی فیلم تعریف کرده است.

نگهبانان کهکشان ۲ پر از سوپرایز و صحنه‌های احساسی هست. این فیلم برد دیگری برای مارول هست.

آنا کلاسن (Anna Klassen) از سایت باسل (Bustle)، از پایان فیلم و همانند قسمت اول، از موسیقی خاص آن لذت برده است.

نگهبانان کهکشان ۲ سرگرم کننده، خنده دار و پر از صحنه‌های اکشن بود. موسیقی دهه‌۷۰ و اوایل ۸۰ میلادی آن نیز بسیار عالی بود.

اریک دیویس (Erik Davis) از سایت فاندانگو هم پیش بینی جسورانه‌ای کرد و گفت که این فیلم بالای لیست مورد علاقه‌های خیلی‌ها قرار می‌گیرد.

نگهبانان کهکشان ۲ هیجان انگیز، خنده دار، زیبا و خیلی احساسی و گریه آور هست. برای خیلی‌ها این فیلم به بهترین کار مارول تبدیل می‌شود.

پیتر سیرتا (Peter Sciretta) از اسلش فیلم (Slashfilm) با فیلم دوم بیشتر خندیده‌ است و به نظر می‌رسد که شخصیت مورد علاقه‌ی او گروت باشد.

نگهبانان کهکشان ۲ از فیلم قبلی خنده‌دارتر و بامزه‌تر بوده و پر از سوپرایز هست و کلی صحنه‌های احساسی دارد. من گروت هستم.

اما بر عکس خیلی‌ها جف اسنایدر (Jeff Sneider) از The Tracking Board، فیلم اول نگهبانان کهکشان بهتر از دنابله‌ی آن می‌داند و می‌گوید که این عناصر دیگر به اندازه‌ی قبل تازه و ناب نیستند.

متنفرم که بخواهم صدای منطق باشم، ولی نگهبانان کهکشان ۲ به خوبی فیلم اول نیست. چیزی که در فیلم اول ناب و تازه بود، در این فیلم به زور می‌خواهند به خورد شما بدهند. ۲/۵ امتیاز از نمره کامل ۴.

آخرین فرد هم استیو واینتراب (Steve Weintraub) از سایت کلایدر (collider) هست که از دنباله‌ی نگهبانان کهکشان حمایت می‌کند.

نگهبانان کهکشان ۲ از ابتدا تا انتها لبخند را روی لبان من نگه داشت. فیلم خنده دار، پر از اکشن، احساسی و پر از حوادث غیرمنتظره بود.

این فقط تعدادی از بازخودرهایی بود که برای این فیلم منتشر شده است و تعداد زیادی بازخورد مثبت دیگر هم برای این فیلم وجود دارد که نشان می‌دهد که جیمز گان و مارول کار خود را به خوبی انجام داده‌اند. نگهبانان کهکشان ۲ در پنجم ماه می اکران خواهد شد.

منبع: CINEMABLEND

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.