احتمالاً نسخه‌ی سینمائی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 شامل پیش‌نمایشی از قسمت پنجم دزدان دریائی کارائیب باشد

19 April 2017 - 23:59

ممکن است که استودیوی «دیزنی» اقدام به نمایش پیش‌نمایشی بلند از فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریائی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» در جریان اکران محصول دیگر خود، یعنی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» کند. دنباله‌ی مورد انتظار جهان سینمائی مارول، از ماه می میلادی به صورت گسترده به اکران درخواهد آمد؛ اگرچه پیش از آن و از اواخر ماه آوریل در بریتانیا به روی پرده می‌رود. در حال حاضر نقدهای این فیلم به انتشار رسیده‌اند که حاکی از واکنش بسیار مثبت منتقدان به دنباله‌ی فیلم «نگهبانان کهکشان» دارند. از آنجایی که استودیوی «دیزنی» با استودیوی «مارول» در زمینه‌ی ساخت فیلم‌های جهان سینمائی مارول همکاری می‌کند، انتظار می‌رود که «دیزنی» از محبوبیت نگهبانان جهت معرفی هر چه بیشتر دیگر مجموعه‌ی سینمائی محبوب خود استفاده کند. با سینما گیمفا همراه باشید.

پنجمین قسمت مجموعه‌ی «دزدان دریائی کارائیب» قرار است که با نام فرعی «مردان مرده قصه نمی‌گویند» از اواخر ماه می میلادی به اکران دربیاید. واکنش‌های اولیه به این فیلم تا حد زیادی مثبت بوده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر دیدار دوباره با شخصیت کاپیتان جک اسپارو (Jack Sparrow) با نقش‌آفرینی جانی دپ (Johnny Depp) هستند. به تازگی وب‌سایت «Trailer Track» گزارش داده که سازمان «BBFC» یک ویدئوی ۵ دقیقه‌ای از این فیلم را رده‌بنی کرده است که با عنوان «Trailer Y» شناخته می‌شود.

وب‌سایت یادشده مدعی شده که این ویدئو یا بخشی از فیلم «دزدان دریائی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» خواهد بود یا صحنه‌هایی اضافی از آن، که قرار است در جریان اکران فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» در کشور انگلستان به نمایش دربیاید. گفته می‌شود که این ویدئو به صورت سه بعدی و با فرمت «IMAX» پخش خواهد شد. با این وجود، تا به حال اشاره‌ای به نمایش این ویدئو در سینماهای نمایش دهنده‌ی فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» در آمریکا نشده است و به احتمال بسیار زیاد از طریق اینترنت نیز در دسترس قرار نخواهد گرفت و تنها محدود به سینماها خواهد بود.

دو فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» و «دزدان دریائی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» قرار است که از روزهای جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه (۵ می) و جمعه ۵ خرداد ماه (۲۶ می) به صورت گسترده به روی پرده بروند.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.