نگهبانان کهکشان و انتقام جویان در فضا یکدیگر را ملاقات خواهند کرد

20 April 2017 - 18:00

با پیوستن نگهبانان کهکشان به فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت»، تیم انتقام جویان مجبور هستند وارد فضا شوند و این کاری است که استدوی مارول خیلی وقت هست که تلاش می‌کند آن را انجام دهد. با توجه به میزان زیاد اینفینیتی استونز (Infinity Stones) یا همان سنگ‌های ابدیت در کره‌ی زمین، حدس زده می‌شد که این دو تیم در زمین (خانه‌ی پیتر کوییل (Peter Quill)) یکدیگر را ملاقات کنند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نگهبانان هیچ یک از سنگ‌های ابدیت در اختیار ندارند و در دنباله‌ی آن هم، تانوس (Thanos) را نخواهیم دید. این را باید گفت که گروه نگهبانان انگیزه‌های بیشتری برای شکست دادن تانوس دارند، دو دختر او عضو تیم نگهبانان هستند و تانوس مقصر کشته شدن خانواده‌ی درکس (Drax) هست. سفر تانوس برای جمع کردن سنگ‌های ابدیت به زمین ختم می‌شود و ما فکر می‌کردیم که این موضوع نگهبانان را به زمین خواهد کشاند.

سایت فاندانگو (Fandango) با دو عضو نگهبانان مصاحبه کرده و درباره‌ی حضور آن‌ها در فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» سوال پرسید. زویی سالدانا (Zoe Saldana) و دِیو باتیستا (Dave Bautista) هر دو اعلام کردند که تیم آن‌ها اعتماد به نفس کافی برای این کرا‌س‌اور را دارند. البته نکته‌ی مهم این مصاحبه این بود که ملاقات این دو گروه بر روی زمین نخواهد بود.

ما هم در فضا هستیم پس به وسیله‌ی جاذبه محدود نخواهیم بود. و این را می‌دانید که ما قوی‌تر هستیم.

این اطلاعات مهمی بود که زویی سالدانا در اختیار ما قرار داده است و می‌تواند نشان دهنده‌ی این باشد که خطری که کل کهکشان را تهدید می‌کند باعث آمدن انتقام جویان به فضا می‌شود. حالا یک سوال بزرگتر به وجود آمده است؛ انتقام جویان چگونه از این موضوع مطلع شده‌ و کدام اعضا راهی کهکشان می‌شوند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.