سریال تلویزیونی King Kong در دست توسعه است

20 April 2017 - 21:45

در حالی که مدت کوتاهی از اکران جدید‌ترین فیلم شخصیت دوست‌داشتنی کینگ کونگ می‌گذرد، اخبار جدید و جالبی مبنی بر ساخت یک سریال تلویزیونی از کینگ کونگ به گوش خورده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به تازگی دو شرکت MarVista Entertainment و IM Global Television به صورت رسمی اعلام کردند که آن‌ها با همکاری هم تیمی تشکیل داده‌اند تا سریالی بر اساس شخصیت کینگ کونگ و فیلم جدید King Kong Skull Island «کینگ کونگ: جزیره‌ گمشده» بسازند. این گفته نشان می‌دهد که این سریال قرار است با فیلم «کینگ کونگ: جزیره‌ گمشده» که به تازگی اکران شده است، در ارتباط باشد و به احتمال زیاد نام آن هم King Kong Skull Island «کینگ کونگ: جزیره‌ گمشده» خواهد بود.

خوشبختانه تاکنون مشخص شده است که این پروژه قرار است به صورت سریالی پخش شود و ادامه‌ای مدرن برای نسخه‌های کلاسیک باشد. همچنین اعلام شده است که این پروژه تایید و موافقت خالق کینگ کونگ را هم به همراه داشته است. سازندگان این سریال تلویزیونی وعده داده‌اند که عناصر شگفتی و ترس نسخه‌های قبلی و فیلم جدید King Kong Skull Island «کینگ کونگ: جزیره‌ گمشده»، در این سریال تلویزیونی هم حضور خواهند داشت.

جاناتان پنر (Jonathan Penner) و استیسی تایتل (Stacy Title) نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال تلویزیونی خواهند بود. همچنین دنی فستا (Dannie Festa) نیز به عنوان یکی دیگر از تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه فعالیت می‌کند.

هنوز اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم. به تازگی فیلم سینمایی King Kong Skull Island «کینگ کونگ: جزیره‌ گمشده» در سینماهای جهان اکران شده است و توانسته عملکرد خوبی را  نیز از خود نشان دهد. این فیلم تاکنون ۵۵۲ میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

منبع: darkhorizons

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.