زمستان فرا رسید | اولین تصاویر از فصل هفت Game of Thrones منتشر شد

21 April 2017 - 12:00

HBO چندین عکس از فصل هفتم Game of Thrones «بازی تاج و تخت» منتشر کرده است. با عقب برده شدن تاریخ شروع پخش سریال از ماه جولای به آپریل، طرفداران باید مدت زمان بیشتری را برای دیدن آنچه در وسترس (Westeros) اتفاق می‌افتد صبر کنند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

از تاریخ پخش فصل هفتم به شکل جالبی در یک مراسم رونمایی شد؛ تاریخ شروع پخش در بلوکی از یخ قرار داده بودند که به وسیله‌ی آتش در حال ذوب شدن بود و بعد از گذشت چندین ساعت تاریخ مربوطه مشخص شد.

HBO چنیدن تصویر از فصل هفتم منتشر کرده است که شخصیت‌های مختلف این سریال درام که تا به حال توانسته‌اند زنده بمانند را نشان می‌دهد. شما می‌توانید این تصاویر را در پایین مشاهده کنید:

ما در این تصاویر تعداد زیادی از شخصیت‌های مختلف را می‌بینیم که توانسته‌اند در شش فصل زنده بمانند. آریا (Arya) و سانسا استارک (Sansa Stark)، سرسی (Cersei) و جیمی لنیستر (Jaime Lannister)، برین از ترث (Brienne of Tarth) و  تورمند جاینتزبین (Tormund Giantsbane) بعضی از این شخصیت‌ها هستند.

با توجه به این که  باید سه ماه اضافی برای پخش شدن سریال بازی تاج وتخت منتظر بمانیم، خیلی خوب هست که بدانیم قرار است با چه چیز‌هایی در فصل هفتم روبرو شویم. هرچند که این تصاویر به هیچ وجه اطلاعاتی از داستان یا اتفاقات پیش رو را فاش نمی‌کنند، ولی مطمئناً می‌توانند طرفداران را هیجان‌زده کنند.

فصل هفتم سریال تنها شامل هفت قسمت خواهد بود و این کمتر از فصل‌های ده قسمتی هست و این موضوع این سوال را به وجود آورده است که سازندگان چگونه می‌خواهند حجم بالای داستان باقی مانده را در این هفت قسمت روایت کنند؟ آیا تمامی شخصیت‌ها فرصت کافی برای درخشیدن خواهند داشت؟

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.