در فصل سوم فلش بری آلن قدرت‌هایش را فراموش می‌کند!

11 August 2016 - 22:28

وقتی سریال The Flash برای فصل سوم خود به شبکه نمایش خانگی برگردد، اتفاقات فلش‌پوینت همه چیز را در مورد ابرقهرمان سریع قرمزپوش عوض می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسپویل داستانی سریال فلش در ادامه:

در قسمت پایانی فصل دوم، بری آلن تصمیم می‌گیرد که به گذشته سفر کند و مادر خود را از مرگ حتمی نجات دهد، که این موضوع باعث تغییر خط زمانی می‌شود که ما می‌شناسیم. اگرچه ستاره این سریال گرنت گاستین (Grant Gustin) قبلا اشاره کرده‌ بود که اتفاقات فلش پوینت کل این فصل را در بر نمی‌گیرد، اما می‌توانیم شاهد اتفاقات بزرگی پیرامون آن باشیم که در داستان اصلی اثری دائمی خواهد داشت و شاید حتی باعث ایجاد کراس‌اور بین سایر سریال‌های این شبکه شود.

تریلر منتشر شده در کامیک‌کان ۲۰۱۶، اندکی از آنچه را که در فصل سوم این سریال خواهیم‌ دید به نمایش گذاشت: شخصیت والی وست با بازی کینان لانسدیل (Keiynan Lonsdale) کید فلش خواهد بود، سیسکو رومن با بازی کارلوس والدز (Carlos Valdes) شخصیت «پولدارترین فرد آمریکا» را خواهد داشت و بری الن (گاستین) با هر دو شخصیت پدرخوانده خود با بازی جسی مارتین (Jesse L. Martin) و دوست صمیمی خود آریس وست با بازی کندایس پتن (Candice Patton) کاملا غریبه خواهد بود. همچنین به نظر می‌آید بری در این دنیای جدید که به وجود آورده‌است، دچار مشکلات جدی حافظه خواهد بود.

در آخرین قسمت از برنامه DC All Access گرنت گاستین توضیح داد که موضوع حافظه او، تنها مشکلی نیست که بری باید با آن دست و پنجه نرم کند، بلکه او قدرت‌های خود را نیز فراموش خواهد کرد:

این‌که او بسیاری از خاطرات خودش را فراموش کرده‌است، به این معنی است که قدرت‌های مربوط به سریع بودن خود را نیز فراموش کرده‌ است. دقیقا مثل تجربه صحنه معروف فیلم Back to the Future است که در آن شخصیت اصلی ناپدید شدن دست خودش را می‌بیند.

گاستین همچین در ادامه صحبت‌هایش، به مشکلات حافظه فلش و این‌که این فراموشی چگونه روی برخوردهای او با سایر شخصیت‌ها اثر می‌گذارد و نهایتا او را به سمت ماموریت برای برگرداندن همه چیز به شرایط اولش سوق می‌دهد، اشاره کرد:

بری تنها کسی است که می‌داند خط زمانی متفاوت است و خاطرات جدید او مانند فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستان و دانشگاه و خانواده‌اش، در حال جایگزین شدن با خاطرات قدیمی او هستند. او وقتی که به این موضوع پی می‌برد، متوجه خودخواهانه بودن تصمیم خود می‌شود و به این نتیجه می‌رسد که شاید بهتر است همه چیز را به شرایط اولش بازگرداند.

جسی مارتین در ادامه صحبت‌های گاستین اضافه کرد که ساز و کار برخورد بین شخصیت‌ها، با آن چیزی که ما در فصل‌های قبل دیدیم متفاوت خواهد بود:

این موضوع فلش پوینت واقعا من را شیفته خود کرده‌است، چون با اینکه ما همان شخصیت‌ها را داریم ولی برخوردها متفاوت‌ است. تقریبا مثل این است که یک شخصیت جدیدی را بازی میکنیم.

او در مورد شخصیت کید فلش نیز گفت:

والی قطعا در زندگی جو حضور دارد و مطمئنا پسر جو است ولی والی زندگی متفاوتی دارد که جو از آن خبر ندارد.

با تمام این تغییرات که در فصل سوم سریال فلش به وجود آمده، به طور قطع داستان فلش پوینت بسیار هیجان انگیز خواهد بود. ولی اگر بری قدرت‌های خود را به یاد ندارد، چگونه خواهد توانست شرایط را به عقب و قبل از نجات دادن مادر خود برگرداند؟ در واقع این موضوع که هسته مرکزی حافظه او با خاطرات غیر واقعی پر شده، می‌تواند به عنوان یک دشمن سرسخت جلوی تلاش نهایی او برای جبران اشتباهش باشد. به‌علاوه فراموش نکنیم قهرمان سریع دوست‌داشتنی ما، در این فصل با دو دشمن اصلی هم رو‌به‌رو خواهدبود. فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه سرنوشتی برای بری آلن و تیم فلش رقم خواهد خورد.

سریال فلش در تاریخ سه‌شنبه ۴ اکتبر بر روی شبکه خانگی The CW به نمایش در می‌آید. همچنین فصل پنچم سریال کماندار (Arrow) چهارشنبه ۵ اکتبر، فصل دوم SuperGirl دوشنبه ۱۰ اکتبر و فصل دوم Legends of Tomorrow پنجشنبه ۱۳ اکتبر از همین شبکه پخش خواهند شد.

منبع Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.