تاریخ اکران فیلم جدید گیلرمو دل تورو مشخص شد

21 April 2017 - 13:00

گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) کارگردان شهیر صنعت سینما با تمام فرازونشیب‌هایی که تاکنون در زمینه‌ی کاری خود تجربه کرده است، یک نامزدی اسکار در کارنامه‌ی خود جهت نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Pan’s Labyrinth «هزارتوی پن» محصول سال ۲۰۰۶ میلادی دارد. اما اینطور که پیداست، ممکن است تعداد نامزدیهای دل تورو در مراسم اسکار افزایش یابد، چراکه فیلم جدید این کارگردان خلاق درست در فصل جوایز اکران خواهد شد. با سینما گیمفا همراه باشید.

پروژه‌ی جدید دل تورو، The Shape of Water «شکل آب» نام دارد و داستان پری‌وار دیگری از این استاد قصه‌گو خواهد بود. گفته می‌شود که فیلم جدید وی در دوران جنگ سرد آمریکا و در سال ۱۹۶۳ میلادی جریان خواهد داشت و به روایت سرگذشت السا (Elsa) با هنرنمایی سالی هاوکینز (Sally Hawkins) می‌پردازد که به سکوت و انزوا گرفتار شده است. زندگی السا و همکارش زلدا (Zelda) با هنرنمایی اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) زمانی که آزمایشی مخفی را کشف می‌کنند، برای همیشه تغییر می‌کند.

بر روی کاغذ، اینطور به نظر می‌رسد که فیلم «شکل آب» نسخه‌ی فرعی و معنوی فیلم «هزارتوی پن» محسوب می‌شود. دل تورو ضمن کارگردانی این فیلم، در نگارش فیلمنامه‌ی آن نیز به ونسا تیلور (Vanessa Taylor) کمک کرده است.

در کنار هاوکینز و اسپنسر بازیگرانی از جمله مایکل شانون (Michael Shannon)، ریچارد جنگینز (Richard Jenkins)، مایکل استلبرگ (Michael Stuhlbarg) و داگ جونز (Doug Jones) نیز در فیلم «شکل آب» حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم قرار است که از روز جمعه ۱۷ آذر ماه (۸ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) در آمریکای شمالی به روی پرده برود. از سوی دیگر، فیلم دیگر دل‌ تورو که البته آن را کارگردانی نکرده و تنها در زمینه‌های فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده در آن نقش داشته است، یعنی فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه‌ اقیانوس آرام: قیام» نیز در ماه فوریه میلادی به صورت گسترده به اکران درخواهد آمد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.