مدت زمان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 مشخص شد

21 April 2017 - 15:00

مدت زمان نهایی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» به صورت رسمی مشخص شد. تقریباً سه هفته‌ی دیگر زمان به آغاز اکران دنباله‌ی جدید اثر جیمز گان (James Gunn) مانده است. نخستین واکنش‌ها به این فیلم بسیار مثبت بوده و گفته می‌شود که حتی از نسخه‌ی نخست خود نیز بهتر ظاهر شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

در وب‌سایت رسمی «سازمان رده‌بندی سنی فیلمهای سینمائی بریتانیا» آمده است که مدت زمان فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» معادل ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه خواهد بود. این مدت زمان شامل پخش تیتراژهای نخستین و پایانی این فیلم نیز می‌شود. فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» حدود ۱۴ دقیقه بلندتر از فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهشکان» است که تقریباً ۲ ساعت زمان داشت.

فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» توسط فرد راسکین (Fred Raskin) و کریگ وود (Craig Wood) تدوین شده است که هر دو وظیفه‌ی تدوین نخستین فیلم این مجموعه را نیز برعهده داشته‌اند. گروه «گهبانان کهکشان» در این فیلم با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شوند و شاهد شخصیت‌های جدید و داستان‌های جزئی بیشتری نیز خواهیم بود.

برای یک فیلم سینمائی اکشن، مدت زمانی کمتر از ۱۲۰ دقیقه نکته‌ای منفی به حساب می‌آید؛ البته مدت زمانی بیش از ۱۴۰ دقیقه نیز باعث خستگی بینندگان خواهد شد. بنابراین مدت زمان ۱۳۵ دقیقه‌ای فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» بهترین تصمیم اتخاذ شده از سوی گان و تیم تدوینش است که قصد دارند داستان خود را در زمانی معقول روایت کنند.

در مقام مقایسه، فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» مدت زمانی حدود ۱۵۱ دقیقه داشت و داستان فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نیز در ۱۴۷ دقیقه روایت می‌شد؛ این در حالی است که فیلم نخست به یک شکست سنگین در نزد منتقدان و بینندگان تبدیل شد اما فیلم دوم توانست تحسین منتقدان را برانگیزاند. اما اینطور که پیداست موفقیت فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» بسته به شخصیت‌ها و داستان جذابش دارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.