جیمز گان قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy را کارگردانی می‌کند

22 April 2017 - 18:04

به تازگی مشخص شده است که جیمز گان (James Gunn) وظیفه‌ی کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلمGuardians of   the Galaxy 3 «محافظان کهکشان ۳» را برعهده دارد. این خبر قطعاً می‌تواند برای علاقه‌مندان این سری خوشایند باشد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جیمز گان ابتدا در سال ۲۰۱۴ میلادی با ساخت فیلم Guardians of  the Galaxy « محافظان کهکشان» در دنیای فیلم‌های مارول توانست نظرهای بسیاری را جلب کند. این فیلم با استقبال طرفداران و منتقدین رو به رو شد. از این رو، بالافاصله نسخه‌ی دوم این سری معرفی شد. نسخه‌ی دوم این سری هم توسط جیمز گان (James Gunn) نوشته و کارگردانی شده است. Guardians of  the Galaxy 2 «محافظان کهکشان ۲» مدتی دیگر در سینماهای جهان اکران خواهد شد.

مشخص است که Guardians of  the Galaxy 2 «محافظان کهکشان ۲» پایان این سری نخواهد بود و سومین قسمت این سری قرار است خاتمه‌ی این سه‌گانه باشد. یکی از بیش‌ترین سوالاتی که در گذشته طرفداران درباره‌ی سومین قسمت این سری پرسیده‌اند، در خصوص کارگردان آن است. با وجودی که می‌توانستیم از قبل هم چنین حدسی بزنیم، اما به تازگی جیمز گان به صورت رسمی اعلام کرد که این نسخه را هم خود او کارگردانی می‌کند. تا کنون مشخص شده است که ماجرا و وقایع فیلم Guardians of   the Galaxy 3 «محافظان کهکشان ۳» پس از Avengers: Infinity War رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی  Guardians of  the Galaxy 2 «محافظان کهکشان ۲» در تاریخ ۱۵ اردیبهشت (۵ می ۲۰۱۷ میلادی) در سینماهای جهان اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.