یکی دیگر از بازیگران Ant-Man به دنباله آن بازخواهد گشت

22 April 2017 - 22:30

گویا مارول در فیلم‌های خود به فرمولی دست یافته‌است که به هیچ وجه نمی‌تواند شکست را تجربه کند؛ جایی که حتی فیلم‌های دور از انتظار آنها نیز به موفقیت می‌رسند. نگهبانان کهکشان در سال ۲۰۱۴ یکی از این شگفتی‌ها بود که کمتر کسی به موفقیت آن اطمینان داشت. Ant-Man یا همان مرد مورچه‌ای مثالی دیگر در این زمینه است که شخصیت محوری آن چندان شناخته شده و محبوب نبود اما توانست جای خود را در قلب مخاطبان باز کند. حال شماره دوم نگهبانان کهکشان به عنوان یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷، قرار است در ماه آینده فصل فیلم‌های تابستانی را با اکران خود کلید بزند و شماره دوم مرد مورچه‌ای نیز به طور قطع به همان اندازه مورد انتظار خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

Ant-Man and The Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور زرد» قرار است در سال ۲۰۱۸ آماده و اکران شود که در آن پل راد (Paul Rudd) در نقش مرد مورچه‌ای خواهد بود و در کنار او اِوَنجلین لیلی (Evangeline Lilly) در نقش هوپ لباس The Wasp یا همان زنبور زرد را بر تن خواهد کرد. مایکل داگلاس (Michael Douglas) و مایکل پنا (Michael Peña) نیز به نقش‌های قبلی خود باز خواهند گشت و حال بتازگی یکی دیگر از بازیگران حاضر در فیلم قبلی حضور خود در دنباله پیش رو را تایید کرده‌است.

دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) که در فیلم قبلی نقش کورتِ هکر را بر عهده داشت در مصاحبه اخیرش با ETOnline از بازگشت خود به نقش کورت در دنباله پیش روی مرد موچه‌ای خبر داد:

چند وقت پیش پیتون رید (Peyton Reed) کارگردان فیلم را ملاقات کردم و به نظر می‌رسد شخصیت کورت بار دیگر به دنیای مرد مورچه‌ای باز خواهد گشت. من در این مورد بسیار بسیار بسیار هیجان زده هستم.

Ant-Man & The Wasp قرار است در تاریخ ۱۵ تیر سال آینده راهی سینماها شود.

 

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.