بازیگر فیلم استارترک : تضمینی برای ساخت شماره‌ی بعدی وجود ندارد

24 April 2017 - 15:00

بازیگر نقش اسپاک در مجموعه فیلم‌های استار ترک، زَکِری کوئینتو (Zachary Quinto) از این موضوع پرده برداشت که احتمال دارد پس از فیلم Star Trek Beyond خبری از ساخت شماره چهارم این فیلم‌ها در کار نباشد. به طور قطع او در گذشته نیز در فیلم‌های بسیاری حضور داشته‌است اما به احتمال زیاد بیشتر طرفداران سینما او را با نقش اسپاک در فیلم‌های استارترک به خاطر دارند. او تا به این لحظه با نقش اسپاکِ معروف در سه فیلم اخیر این فرنچایز حضور داشته‌است و اکثر طرفدران از عملکرد او در این نقش خرسند هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در حال حاضر آینده این فرنچایز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد جایی که شماره قبلی این فیلم نتوانست انتظارات استویدیوی پارامونت را از نظر مالی برآورده کند. البته آن فیلم در نوبه خود یک فیلم خوب به حساب می‌آید و اکثر منتقدان و مخاطبان بازخورد مثبتی نسبت بدان داشتند با این وجود به نظر می‌رسد آینده این فرنچایز چندان درخشان نیست. زوئی سالدانا (Zoe Saldana) یکی دیگر از بازیگران حاضر در این فرنچایز در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که امیدوار است بار دیگر بتواند به نقش خود در این فرنچایز بازگردد.

کوئینتو که به منظور تبلیغ فیلم جدید خود Aardvark در برنامه Today حاضر شده‌بود، به این موضوع اشاره کرد که فیلم‌نامه‌ی فیلم جدید در دست نگارش است اما هیچگونه تضمینی برای ساخت آن وجود ندارد:

از این موضوع اطلاع دارم که آنها در حال نوشتن فیلم‌نامه جدید هستند و باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد اما یک نکته مثبت در مورد این خلا موجود بین فیلم‌های بزرگ وجود دارد و آن این که این وقت به وجود می‌آید که به عنوان بازیگر بر روی فیلم‌های کوچک‌تر کار کنیم و تجارب جدید به دست آوریم. امیدوارم که بتوانیم یک فیلم دیگر در آن فرنچایز بسازیم اما هیچ تضمینی وجود ندارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.