کارگردان Doctor Strange از رابطه بین بازیگران این فیلم می‌گوید

26 July 2016 - 13:57

دنیای سینماتیک مارول همچنان بزرگ‌تر و وسیع‌تر می‌شود و در نوامبر امسال هم با فیلم Doctor Strange پای خود را در قلمروهای کشف نشده جادو در آثار ابرقهرمانی می‌گذارد. این داستان اصیل مارولی شما را با استیون استرینج (با بازی بندیکت کامبربچ) – یک جراح بسیار مغرور و البته موفق – آشنا می‌کند و با او در ماجرای ماوراءالطبیعی از جنس جادو همراه می‌شوید. حال کارگردان این فیلم در مورد رابطه شخصیت اصلی با یکی از کرکترهای منفی فیلم سخن گفته‌است. با ما همراه باشید.

در کمیک‌های Doctor Strange، یکی از دشمنان شخصیت اصلی «بارون کارل موندو»‌ است اما در تریلری که چند روز پیش در حاشیه مراسم کامیک‌کان به نمایش گذاشته شد، استیون استرینج با این فرد رابطه نسبتا خوبی داشت. اما چرا این تغییر در ریشه رابطه این دو شخصیت بوجود آمده است؟‌ کارگردان فیلم آقای اسکات دریکسون این‌گونه توضیح می‌دهد که:‌

قطعا یک تکامل در شخصیت وجود دارد. من نمیخواستم مثل کامیک‌ها داستان را از جایی شروع کنم که این شخصیت از همان اول یک دشمن اساسی باشد. فکر میکنم در همه فیلم‌ها و همه شخصیت‌های منفی، شما به قدری با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید که دیدگاه آن‌ها و داستانشان را بدانید. «موردو» هم در این فیلم مثل شخصیت مدز میکلسون پس‌زمینه قوی‌ای دارد؛ آن‌ها هردو مردانی با منطق، نظم و عقاید مشخص هستند و این چیزی است که در شخصیت‌های منفی دوست دارم و در فیلم هم ما همین قضیه را پیاده کردیم.

می‌دانیم که «مدز میکلسون»‌ شخصیت منفی اصلی این فیلم خواهد بود اما بدین معنا نیست که «موردو»‌ نمی‌تواند بد باشد! شاید حتی تا آخر فیلم این تکامل شخصیت او را ببینیم و یا حتی دشمنی استرینج و او به یک فیلم و دنباله‌ای دیگر پاس داده شود. Doctor Strange در ۴ نوامبر امسال برروی پرده سینماها خواهد رفت.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • EmojiLover says:

    خیلی فیلمش امیدوارکنندس. کامبربچ هم که خودشو قبلا توی شرلوک ثابت کرده.
    ممنون بابت خبر