تاریخ اکران سه فیلم جدید جهان سینمائی X-Men مشخص شد

25 April 2017 - 10:00

استودیوی «فاکس» این روزها بیش از گذشته به فکر گسترش جهان سینمائی X-Men «مردان ایکس» است و به تازگی تاریخ اکران سه فیلم جدید از این مجموعه را که قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی به روی پرده بروند را اعلام کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از این مشخص شده بود که قرار است دو فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» و X-Men: New Mutants «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» در سال ۲۰۱۸ میلادی به اکران دربیایند، اما اینطور که پیداست این سال یکی از بزرگترین سال‌ها برای طرفداران این مجموعه خواهد بود، چراکه قرار است شاهد اکران دنباله‌ی سری اصلی آن نیز باشیم. استودیوی «فاکس» ابراز داشت که سه فیلم «ددپول ۲»، «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» و X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس سیاه» در سال ۲۰۱۸ میلادی به روی پرده خواهند رفت.

وب‌سایت « BoxOffice» پس از کسب اطلاعات جدید از این سه فیلم که توسط استودیوی «فاکس» برای آن‌ها ارسال شده است، اقدام به اشتراک‌گذاری آن‌ها کرد. طبق گزارش وب‌سایت مذکور، فیلم «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» نخستین فیلم از این مجموعه خواهد بود که در سال ۲۰۱۸ به روی پرده خواهد رفت و تاریخ اکران گسترده‌ی آن روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳ آوریل) خواهد بود. به دنبال آن نیز دو فیلم «ددپول ۲» و «مردان ایکس: ققنوس سیاه» به ترتیب در روزهای جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ (۱ ژوئن) و جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ (۲ نوامبر) به سینماها راه خواهند یافت.

فیلم «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» توسط جاش بون (Josh Boone) کارگردانی می‌شود و اعلام شده است که فیلمبرداری آن از فصل تابستان امسال آغاز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که اشخاصی از جمله میسی ویلیامز (Maisie Williams)، آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) و نات وولف (Nat Wolff) در آن حضور خواهند داشت. فیلم «ددپول ۲» که یکی از موردانتظارترین فیلمهای ابرقهرمانی به دنبال فروش ۷۵۰ میلیون دلاری قسمت نخست خود است نیز توسط دیوید لیچ (David Leitch) کارگردانی می‌شود و به تازگی بازیگرانی از جمله جاش برولین (Josh Brolin) و زَزی بیتز (Zazie Beetz) به آن پیوسته‌اند. از سوی دیگر، فیلم «مردان ایکس: ققنوس سیاه» که پیش از این با نام «مردان ایکس: ابرنواختر» شناخته می‌شد نیز پیش‌تولید مرموزی داشته است. به صورت رسمی تائید شده که سوفی ترنر (Sophie Turner) برای ایفای نقش جین گری (Jean Grey) بازخواهد گشت، اما حضور دیگر بازیگران قسمت قبل این فیلم همچنان نامشخص است. در همین راستا منابع آگاه ادعا دارند که به احتمال بسیار زیاد، سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) ضمن نگارش فیلمنامه‌ی آن، وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را نیز برعهده خواهد داشت.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.