نظر کارگردان Kong: Skull Island در خصوص کارگردانی فیلم دیگری از جهان سینمائی MonsterVerse

26 April 2017 - 12:00

جردن وت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) با ساخت فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» وارد بازی بلاک‌باسترهای بزرگ سینمائی شد، اما اینطور که به نظر می‌رسد این آخرین فیلم او در جهان سینمائی «MonsterVerse» خواهد بود. وت-رابرتز با ساخت فیلم The Kings of Summer «پادشاهان تابستان» توسط نامی برای خود دست‌و‌پا کند و پس از آن نیز سکان هدایت فیلم سینمائی جدیدِ کونگ را بدست گرفت که در دهه‌ی ۷۰ میلادی جریان دارد و بخشی از جهان سینمائی تازه شکل گرفته‌ی «MonsterVerse» است. با سینما گیمفا همراه باشید.

جهان «MonsterVerse» از سال ۲۰۱۴ میلادی با اکران فیلم Godzilla «گودزیلا» ساخته‌ی گرت ادواردز (Gareth Edwards) شکل گرفت و اگرچه «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» نیز بخشی از این جهان سینمائی است، اما تفاوت‌های عمده‌ای با فیلم «گودزیلا» دارد. از جمله‌ی این تفاوت‌ها می‌توان به رنگ‌بندی روشن، تیمی از بازیگران کاربلد و شهره و کونگی بزرگ اشاره داشت که توانسته بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه به‌ فروش برساند. این فیلم توانست ضمن عملکرد مثبت از نظر مالی، نظر مثبت منتقدین را نیز به خود جلب کند، اما اینطور که پیداست وت-رابرتز دیگر علاقه‌ای به کارگردانی فیلمی از جهان سینمائی یادشده ندارد. وب‌سایت «Screen Junkies News» در گفتگویی با وت-رابرتز از وی در خصوص نخستین بلاک‌باستری که کارگردانی کرده و علاقه‌ی وی به کارگردانی فیلم دیگری از جهان سینمائی «MonsterVerse» پرسید.

وی در پاسخ به این پرسش، ضمن افتخار به ساخته‌ی خود، از همراهی دو استودیوی «لجندری پیکچرز» و «برادران وارنر» قدردانی کرد و از فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» نیز دفاع کرد و آن را فیلمی غیرسنتی در سال ۲۰۱۷ خواند. وت-رابرتز در ادامه بیان داشت که ساخت این فیلم توان زیادی از وی و تیمش گرفته، بنابراین ساخت فیلم دیگری از این جهان سینمائی، برای او بسیار مشکل‌ساز است. اگرچه وی اشاره داشت که ممکن است روزی از این تصمیم خود صرف نظر کند.

استودیوی «لجندری» در حال حاضر دو فیلم دیگر از این جهان سینمائی، تحت عناوین Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» و Kong vs. Godzilla «کونگ مقابل گودزیلا» را در دست تولید دارد که کارگردان فیلم نخست، مایکل دورتی (Michael Dougherty) است و فیلم دوم همچنان فاقد کارگردان است. در همین راستا، امید می‌رود که گذر زمان منجر به تغییر تصمیم وت-رابرتز گردد و وی عهده‌دار ساخت این فیلم شود. قرار است که فیلم «گودزیلا: پادشاه هیولاها» از روز جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) به اکران دربیاید.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.