ستاره‌ی سریال American Horror Story به فیلم فرعی The Conjuring 2 پیوست

26 April 2017 - 13:00

تیسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، ستاره‌ی سریال «American Horror Story»، به تیم بازیگری فیلم فرعی The Conjuring 2 «احضار روح ۲»، یعنی The Nun «راهبه» پیوست. با سینما گیمفا همراه باشید.

تیسا تنها شخصی از خانواده‌ی فارمیگا نیست که در صنعت سینما حضور دارد؛ ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، خواهر وی بیش از ۲۰ سال است که در سینما حضور دارد و به چهره‌ی شناخته شده‌ای تبدیل گشته است. شاید مهم‌ترین حضور وی، هنرنمایی در فیلم The Conjuring «احضار روح» و دنباله‌ی آن است که به موفقیت قابل توجهی دست یافت و شاهد فیلم فرعی آن، تحت عنوان Annabelle «آنابل» نیز بودیم. در حال حاضر نیز فیلم فرعی دیگری از این مجموعه تحت عنوان «راهبه» در دست ساخت قرار دارد. تیسا فارمیگا قرار است در این مجموعه‌ی ترسناک حضور به عمل آورد که خواهرش نقش پررنگی در شکل‌گیری آن داشته است.

طبق گزارش «ددلاین»، تیسا فارمیگا برای بازی در نقش راهبه‌ای جوان با تهیه‌کنندگان فیلم «راهبه» به توافق رسیده است و مقابل دمیان بیچر (Demián Bichir) هنرنمایی خواهد کرد. این فیلم بر اساس شخصیت شیطانی نمایش داده شده در فیلم «احضار روح ۲» ساخته می‌شود و به شکل‌گیری آن می‌پردازد. فیلم یادشده قرار است که در تابستان سال آینده‌ی میلادی به روی پرده برود و پیش‌بینی می‌شود که به یکی از اکران‌های موفق آن زمان تبدیل گردد.

گری دابرمن (Gary Dauberman) نگارش فیلمنامه‌ی «راهبه» را برعهده داشته و کارین هاردی (Corin Hardy) نیز قرار است تا آن را کارگردانی کند. مراحل فیلمبرداری این فیلم از تابستان سال جاری آغاز خواهد شد. استودیوی «نیو لاین» ساخت فیلم‌های بیشتری از این مجموعه را در برنامه دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دنباله‌ی فیلم «آنابل»، که با نام Annabelle: Creation «آنابل: خلقت» شناخته می‌شود و قرار است که از ماه آگوست میلادی به اکران دربیاید اشاره کرد.

فیلم «راهبه» از روز جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۱۳ جولای ۲۰۱۸) به صورت گسترده به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.