تریلر اول فیلم Cars 3 منتشر شد | مک‌کوئین به دنبال رویای جدید

27 April 2017 - 17:00

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره اولین تریلر داستانی برای شماره سوم فیلم Cars، محصول مشترک استودیوهای پیکسار و دیزنی منتشر شد. این فرنچایز علی رغم مشکلات شماره دوم آن، کماکان یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پول‌سازترین فرنچایزهای این استودیو است که در کنار فروش در سینماها، سود بالایی را از فروش محصولات جانبی عاید پیکسار کرده‌است. با در نظر گرفتن اسپین‌آف Planes «هواپیماها»، این فرنچایز در مجموع توانسته است به مجموع فروش ۱٫۴ میلیارد دلار دست یابد که به طور قطع این رقم با اکران فیلم سوم بیشتر نیز خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اوِن ویلسون (Owen Wilson) بار دیگر صداپیشگی شخصیت اصلی، لایتنینگ مک‌کوین را برعهده دارد و در کنار او دنیل لارنس ویتنی (Daniel Lawrence Whitney) شخصیت مِیتر، همراه همیشگی مک‌کوئین را صداگذاری کرده‌است. در بین شخصیت‌های جدید، آرمی همِر (Armie Hammer) صداپیشگی رقیب سریع و جدید مک‌کوئین، جکسون استورم و کریستلا آلونزو (Cristela Alonzo) نقش کروز رامیرز را برعهده دارد که قرار است به عنوان مربی مک‌کوئین را در مسیر درست هدایت کند.

این فیلم که قرار است در تابستان پیش رو اکران شود، داستان مک‌کوئینی را دنبال خواهد کرد که از روزهای اوج خود به دور است و قصد دارد بار دیگر به آن دوران بازگردد. مهم‌ترین رقیب او جکسون استورم است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز هیچ رقیبی را در پیست مسابقه در مقابل خود مشاهده نمی‌کند. هنگامی که مک‌کوئین در پیست مسابقه از مسیر خارج شده و تکه تکه می‌شود، بایستی همه چیز را از نقطه صفر آغاز کند. در این مسیر و با کمک کروز رامیرز در کنار میتر و داک هادسون، مک‌کوئین مجداد بر روی چهار چرخ ایستاده و به میدان مسابقه بازمی‌گردد. آیا او موفق خواهد شد دوباره تبدیل به خودروی شماره یک شود؟

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

Cars 3 در تاریخ ۲۵ تیر سال جاری راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.