اطلاعات زیادی از دنباله‌ی Split و Unbreakable منتشر شده است

28 April 2017 - 15:30

ساخت کراس‌اور دو فیلم Split «شکاف» و Unbreakable «نشکن» به صورت رسمی تایید شد. ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) با ساخت Split «شکاف» توانست نظر مثبت بینندگان را جلب کند، فیلمی که به صورت مخفیانه در جهان فیلم Unbreakable جریان دارد. کارگردان این فیلم، بیان کرد نام این کراس‌اور Glass «شیشه» هست. ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و بروس ویلیس (Bruce Willis) هفده سال پیش نقش‌هایی از کتاب مصور را بازی کردند و شخصیت هیولا با بازی جیمز مکآووی (James McAvoy) هم به همان جهان تعلق دارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در پایان فیلم Split ما بروس ویلیس را در نقش دیوید دام (David Dunn) (مردی که شکسته نمی‌شود) دیدم و آنجا بود که ایده‌ی ساخته شدن یک دنباله/  کراس‌اور به ذهم طرفداران رسید. حالا کمپانی یونیورسال (Universal)، با مشخص کردن تاریخ اکران، نام و بازیگران فیلم، این موضوع را تایید کرده است.

یونیورسال به طور رسمی اعلام کرده است که در حال ساخت فیلم Glass «شیشه» هست و بازیگران هر دو فیلم بازخواهند گشت. البته دیگر قرار نیست طرفداران مدت زمان زیادی برای تماشای این فیلم صبر کنندغ چون قرار است فیلم Glass «شیشه» در سال ۲۰۱۹ اکران شود. اعلاوه بر این، یونیورسال خلاصه‌ی داستانِ را فیلم نیز منتشر کرده است که می‌توانید در پایین بخوانید:

ام. نایت شیامالان دو تا از فیلم‌های جدا از هم خود، Unbreakable «نشکن»  و Split «شکاف» ، را در یک فیلم کامیک بوکی و هیجانی به هم متصل می‌کند. بروس ویلیس در نقش دیوید دام حاظر خواهد شد و ساموئل ال. جکسون با نام مستعار آقای شیشه‌ای در نقش الیجا پرایس (Elijah Price). جیمز مکآووی نیز از فیلم شکاف در نقش کوین وندل (Kevin Wendell) و هویت‌های مختلفش، به آن‌ها اضافه می‌شود. همچنین آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش کیسی کوک (Casey Cooke) که تنها کسی هست که هیولا را دیده و جان خود را از دست نداده هم در این فیلم حضور خواهد داشت.

در فیلم شیشه شخصیت دام به دنبال شکار هیولای دورن کوین هست در حالی که حضور سایه‌وار پرایس  که اطلاعاتی حیاتب درباره‌ی هر دو نفر در اختیار دارد را بر روی خودش حس می‌کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.