بازگشت سری The Chronicles of Narnia به پرده‌ی نقره‌ای | کارگردان قسمت جدید مشخص شد

27 April 2017 - 15:00

مجموعه فیلمهای سینمائی The Chronicles of Narnia «وقایع‌نگاری نارنیا» حدود ۷ سال است که در سالن‌های سینما غایب هستند؛ که البته دلیل موجهی هم برای این مهم وجود دارد. درحالی که نخستین فیلم از این مجموعه، یعنی The Lion, the Witch and the Wardrobe  «شیر، جادوگر و کمد لباس»، در سال ۲۰۰۵ میلادی به اکران درآمد و به فروشی بالغ بر ۷۵۰ میلیون دلار رسید، دنباله‌های آن به نسبت فروش کمتری را تجربه کردند و این اتفاق استودیوی سازنده را محبور به توقف ساخت نسخه‌های جدید این سری کرد. اما اینطور که به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد بازگشت این مجموعه به پرده‌های نقره‌ای خواهیم بود؛ چراکه اخیراً جو جانسون (Joe Johnson) جهت کارگردانی فیلم The Chronicles of Narnia: The Silver Chair  «وقایع‌نگاری نارنیا: صندلی نقره‌ای» به توافق رسیده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گارش «ورایتی»، قرار است که دو شرکت «سی.اس لوئیس» و «مارک گوردون» با مشارکت استودیوی «تری‌استار پیکچرز»، اقتباس چهارمین قسمت از سری رمان‌های محبوب سی.اس لوئیس را به روی پرده بیاورند. پیش از این و از اوایل سال گذشته‌ی میلادی نیز خبر ساخت چهارمین فیلم از این مجموعه به گوش می‌رسید.

برخلاف سه قسمت قبلی سری «وقایع‌نگاری نارنیا»، فیلم «صندلی نقره‌ای» پروتاگونیست جدیدی خواهد داشت. قهرمان این داستان ایوستیس اسکراب (Eustace Scrubb)، پسرعموی شاهزاده کاسپین است که به سرزمین نارنیا جهت یافتن پسر گمشده‌ی کاسپین، یعنی شاهزاده ریلیان (Prince Rilian)، سفر می‌کند. در قسمت The Voyage of the Dawn Treader  «سفر داون تریدر» ویل پولتر (Will Poulter) و بن بارنز (Ben Barnes) به ترتیب در نقش‌های اسکراب و کاسپین ظاهر شدند. همچنان مشخص نیست که آیا این دو جهت تکرار نقش‌های خود به قسمت جدید این مجموعه بازخواهند گشت یا خیر.

همانطور که پیشتر ذکر شد، جو جانسون کارگردانی این دنباله را برعهده خواهد داشت. وی تجربه‌ی ساخت فیلمهای مطرحی همچون Captain America: The First Avenger  «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقامجو» و Jumanji  «جومانجی» را در کارنامه‌ی خود دارد. دیوید مگی (David Magee) وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی «صندلی نقره‌ای» را برعهده دارد. وی در گذشته و برای نگارش فیلمنامه‌ی دو فیلم Life of Pi  «زندگی پای» و Finding Neverland  «درجستجوی نورلند» نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه شده است. فیلم «صندلی نقره‌ای» همچنان تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.