کارگردان Mad Max: Fury Road همچنان به ساخت دنباله‌های آن امید دارد

27 April 2017 - 16:00

جورج میلر (George Miller) همچنان امیدوار است تا در نهایت دنباله‌های فیلم Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشمگین» ساخته و اکران گردد. این فیلم در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه‌ی سینماها شد و توانست ضمن کسب درآمدی ۳۷۸٫۸ میلیون دلاری از گیشه، تحسین منتقدان را برانگیزاند و در بخش‌های مختلفی از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از سوی مراسم اسکار نامزد گردد. میلر بارها ابراز امیدواری کرده که روزی شاهد دنباله‌های «مکس دیوانه: جاده خشمگین» خواهیم بود؛ اما او پیش از ساخت این دنباله‌ها برنامه دارد تا فیلمی کوچک و مستقل بسازد. با سینما گیمفا همراه باشید.

روند توسعه‌ی دنباله‌ی فیلم موفق «مکس دیوانه: جاده خشمگین» همچنان پیشرفتی نداشته است. با این حال، مدتی قبل، تام هاردی (Tom Hardy) ستاره‌ی این فیلم اعلام کرد که ممکن است در آینده به دنباله‌ی «جاده خشمگین» بازگردد. اما هاردی تنها فردی از تیم توسعه‌ی این مجموعه نیست که به ساخت دنباله‌ی جدید علاقه‌مند است. میلر، کارگردان این مجموعه فیلم‌ها، تاکنون بارها اعلام کرده است که تصمیم دارد حداقل دو دنباله‌ی دیگر برای این مجموعه بسازد.

میلر در گفتگو با وب‌سایت «Independent» در خصوص روند نگارش فیلمنامه‌های مجموعه‌ی «مکس دیوانه» به بحث و گفتگو پرداخت. وی در این خصوص بیان داشت که پس از بررسی‌های متعدد در خصوص گذشته‌ی شخصیت‌ها و جهان این سری، حدود دو فیلمنامه به نگارش درآمده است که اگر همه چیز به خوبی پیش برود، روزی شاهد این دو فیلم خواهیم بود.

استودیوی «برادران وارنر» وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی این سری فیلم را برعهده دارد. فیلم «مکس دیوانه: جاده خشمگین» با وجود بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری خود توانست به سود نسبتاً قابل قبولی در گیشه دست یابد. اگرچه عمده موفقیت این فیلم در جشنواره‌های سینمائی مختلف به وقوع پیوست و «مکس دیوانه: جاده خشمگین» را تبدیل به یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز سال‌های اخیر کرد. «برادران وارنر» پروژه‌های متعددی را در دست توسعه دارد که این استودیو را مانع از توجه کافی به مجموعه فیلم مورد بحث می‌کند.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.