کارگردان Wonder Woman در خصوص ایده‌های دنباله‌ی این فیلم صحبت می‌کند

28 April 2017 - 15:00

با این که بیش از یک ماه تا آغاز اکران فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» زمان باقی است، اما کارگردان این فیلم، پتی جنکینز (Patty Jenkins)، به ایده‌های داستانی دنباله‌ی آن می‌اندیشد. گل گدوت (Gal Gadot) در نقش این شاهزاده‌ی آمازونی مبارز به ایفای نقش می‌پردازد. با سینما گیمفا همراه باشید.

حضور شخصیت «زن شگفت‌انگیز» در فیلم سینمائی Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» محصول سال ۲۰۱۶ میلادی، یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شد؛ به همین دلیل انتظارات بالایی از فیلم مستقل این ابرقهرمان زن می‌رود. حال، جنکینز، کارگردان این فیلم، ایده‌های داستانی دنباله‌ی احتمالی این فیلم را با وب‌سایت «Toronto Sun» به اشتراک گذاشته است. وی در این خصوص اظهار کرد:

من علاقه دارم که او را به آمریکا آورده و به زن شگفت‌انگیز نام‌آشنایی که همه او را به عنوان یک ابرقهرمان آمریکائی می‌شناسند، تبدیل کنم. من دوست دارم که او را به آینده بیاورم و داستانی سرگرم‌کننده روایت کنم که متعلق به خود اوست. فیلم «زن شگفت‌انگیز» بیشتر پیرامون تبدیل شدن او به شخصیتی است که در حال حاضر دارد. من نمی‌توانم برای داشتن یک فیلم مستقل ابرقهرمانی دیگر برای او صبر کنم.

جنکینز در ادامه بیان کرد که داستان این فیلم به ریشه‌های این شخصیت معطوف می‌شود و وی بیش از ده سال است که خواهان انجام چنین کاری است. او در ادامه به توجه به داستان‌های اصیل ابرقهرمانان علاقه نشان داد.

از آنجایی که شخصیت «زن شگفت‌انگیز» در فیلم Justice League «لیگ عدالت» نیز حضور دارد، این مهم منجر به ایجاد وقفه در صورت ساخت دنباله‌ی فیلم «زن شگفت‌انگیز» می‌شود. اما طبق گزارش «Toronto Sun»، این قضیه مانع از حضور جنکینز در دنباله‌ی این فیلم نخواهد شد. جنکینز در حال حاضر ساخت فیلم Jungle Cruise «جنگل کروز» را برای استودیوی «دیزنی» با هنرنمایی دواین جانسون (Dwayne Johnson) در برنامه دارد.

فیلم «زن شگفت‌انگیز» در روز جمعه ۱۲ خرداد ماه (۲ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت. فیلم «لیگ عدالت» نیز از روز جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) اکران گسترده‌ی خود را آغاز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.