جدیدترین سریال شبکه‌ی HBO معرفی شد

29 April 2017 - 14:30

قرار است اقتباسی تلوزیونی از فیلم کمدی سیاسی بری لوینسون (Barry Levinson)، یعنی Wag The Dog، ساخته شود. این فیلم که در سال ۱۹۹۷ اکران شده است داستانِ تهیه کننده هالیوودی، استنلی ماتس (Stanley Motss) با بازی داستین هافمن (Dustin Hoffman) و استراتژیست سیاسی، کنرد برین (Conrad Brean) با بازی رابرت دنیرو (Robert De Niro) روایت می‌کند که سعی در گمراه کردن ذهن مردم از رسوایی جنسی ریاست جمهوری با ساخت خبرهای دروغین درباره‌ی جنگ داشتند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که این که این فیلم در باکس آفیس عملکرد خوبی نداشت و تنها ۶۴ میلیون دلار فروش داشت، ولی همیشه بخاطر بازی‌ِ خوب بازیگران و نویسندگی خوب تحسین شده است.

 فیلم Wag the Dog به صورت خیلی عجیبی به موضوع جالبی پرداخت؛ در زمانی که این فیلم برای هافمن و فیلمنامه نویس آن، دیوید مِمِت (David Mamet)، در اسکار کاندیدی به ارمغان می‌آورد؛ اخبار مربوط به رسوایی کارآموز کاخ سفید، مونیکا لوینسکی (Monica Lewinsky)، و بیل کلینتون (Bill Clinton) غوغای زیادی به پا کرده بود. البته در آن زمان اوضاع رسانه‌ها فرق می‌کرد و اینترنت تازه در حال شکوفایی بود.

بر اساس گزارش سایت هالیوودریپورتر (THR)، بری لوینسون در حال همکاری با HBO است تا اقتباس تلویزیونیِ Wag the Dog را بسازد و HBO در حال کار بر روی فیلمنامه‌ی نیم ساعته‌ای برای این سریال هست و قرار است بری لوینسون قسمت ابتدایی آن را کارگردانی کند. همچنین رابرت دنیرو هم به عنوان تهیه کننده‌ی اجرایی در ساخت این سریال نقش دارد و راجیو جوزف (Rajiv Joseph) فیلمنامه‌ی سریال می‌نویسد.

HBO درباره‌ی این اقتباس اینگونه توضیح داد:

Wag the Dog مثل یک غزل در میان فیلم‌های کلاسیک هست و توانست موضوع گمراه کردن مردم را از سیاست وارد حوزه‌ی سینما و سرگرمی کند. در قرن ۲۱ با وجود داشتنِ شبکه‌های اجتماعی، هیچ چیزی غیر ممکن و دور از دسترس نیست و گروه کوچکی می‌توانند به راحتی شروع به ساخت واقعیت کند؛ چون دیگر ساخت اخبار دروغین خیلی قدیمی شده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.