Guardians of the Galaxy 4 با تیم بسیار متفاوتی ساخته خواهد شد

28 April 2017 - 21:00

جیمز گان (James Gunn) مجدداً Guardians of the Galaxy 3 (نگهبانان کهکشان ۳) را برای شبکه مارول نوشته و کارگردانی خواهد کرد. پیش‌تر گان در مصاحبه مطبوعاتی Guardians of the Galaxy 2 اعلام کرده بود با یا بدون حضور او این فیلم ادامه پیدا می‌کند و سری سوم آن به داستان فیلم و حضور تیم تکراری خاتمه خواهد داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

صحبت‌های گان به این معنی نیستند که نگهبانان با اکران سری سوم در سال ۲۰۲۱۲۰۲۰ پایان می‌پذیرد. حقیقت این است که احتمال ساخت Guardians of the Galaxy 4 همانند فیلم Captain America 4 (کاپیتان آمریکا ۴) وجود دارد. داستان کاپیتان می‌تواند پیرامون استیو راجر ادامه پیدا کند چون دیگر شخصیت‌های این فیلم می‌توانند تغییر پیدا کنند و این مسئله برای Guardians of the Galaxy نیز اتفاق می افتد، جایی که گروه آن دستخوش تغییراتی می شود.

گان در مصاحبه با تورنتو سان درباره ایده‌ی نهایی Guardians of the Galaxy در فصل سوم اظهار داشته:

فکر می‌کنم سه تا فیلم اول، داستان مشابهی را دنبال می‌کنند که بسیار ساده است. فکر می‌کنم جای سری چهارم این فیلم خیلی خالی است با این تفاوت که سری چهارم بسیار متفاوت از سری‌های قبلی باشد. گروه قبلی در این سری حضور نداشته باشند. داستان این فیلم در سری سوم به پایان می‌رسد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.