سریالی از The Boondock Saints در حال ساخت هست

29 April 2017 - 14:00

خالق فیلم The Boondock Saints، تروی دافی (Troy Duffy)، در حال ساخت ریبوت این فیلم برای تلوزیون به نام The Boondock Saints: Origins هست. اولین فیلم به این نام در سال ۱۹۹۹ اکران شد که درباره‌ی دو برادر دوقلو ایرلندی و کاتولیک به نام‌های کانر (Connor) با بازی شان پاتریک فلنری (Sean Patrick Flanery) و مرفی ماک‌مانوس (Murphy MacManus) با بازی نورمن ریدوس (Norman Reedus) هست. با این که فیلم اول امتیاز ۲۰ درصد در سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)کسب کرد، ولی در بین علاقمندان به سینما خیلی محبوب بود و به همین خاطر امتیاز طرفداران به آن در راتن تومیتوز ۹۱ درصد هست. این محبوبیت بالا باعث ساخت یک دنباله از این فیلم در سال ۲۰۰۹ به نام The Boondock Saints II: All Saints Day شد، ولی نتوانست به خوبی فیلم اول نظر سینما دوستان را جلب کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این وجود برای دو دهه هست که The Boondock Saints محبوبیت بالایی نزد طرفدارانش دارد و به همین خاطر هست که تیم سازنده‌ی آن قصد ساخت سریالی را دارند که به وقایع قبل از فیلم اول می‌پردازد.

تروی دافی تهیه کننده‌ی این سریال در مصاحبه‌ای بیان کرد:

یک سریال تلوزیونی بهترین روش برای روایت داستان در جهانِ دو قهرمان ما هست. این دو برادر همیشه از مردم و عدالت در شهر بوستون دفاع می‌کردند. در دنیایی که پر از ناآرامی‌های حقوق بشر، رسوایی‌های دولتی و فساد مدنی هست؛ ما بهترین موقع برای دوباره بر قرار کردن عدالت توسط این دو برادر انتخاب کرده‌ایم.

هنوز معلوم نیست که این سریال کِی و بر روی چه شبکه‌ای پخش می‌شود. جز اطلاعاتی که درباره‌ی دافی و کمپانی DCTV داریم؛ معلوم نیست چه کسی فیلمنامه را می‌نویسد و حتی کارگردان این سریال هم هنوز مشخص نشده است.

البته برای اولین بار به ساخته شدن سریالی بر اساس داستان این دو برادر در سال ۲۰۱۳ اشاره شد و به نظر می‌رسد از آن موقع روند توسعه‌ی آن پیشرفت زیادی نکرده باشد. البته دافی در گذشته ایده‌ی ساخت سومین فیلم را هم داشت، ولی این ایده عملی نشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.