فیلمبرداری فیلم «ما شما را دوست داریم خانم یایا» در تایلند به پایان رسید

28 April 2017 - 21:51

عبدالرضا کاهانی کارگردان شناخته شده سینمای ایران که چند ماهی در کشور تایلند مشغول فیلمبرداری جدیدترین ساخته خود بود، به تازگی فیلبرداری آن را به پایان رسانده است.

در این فیلم سینمایی رضا عطاران، حمید فرخ نژاد و امین حیایی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. تا به امروز نامی از جدیدترین ساخته کاهانی مطرح نشده بود، اما امروز با اعلام نام این فیلم، مشخص شد که همچون «اراداتمند نازنین، بهاره، تینا» کاهانی بازهم نام عجیبی را آخرین ساخته خود انتخاب کرده است.

پس از موضع گیری عبدالرضا کاهانی در مورد توقیف دو فیلم «وقت داریم حالا» و «ارادتمند نازنین، بهاره تینا»، یورونیوز امروز خبر به پایان رسیدن آخرین ساخته این کارگردان را منتشر کرد. در این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن در کشور تایلند انجام شده است، رضا عطاران، حمید فرخ نژاد و امین حیایی به ایفای نقش می‌پردازند. نیتایا چیسری بازیگر تایلندی در فیلم کاهانی نقش اول زن را بازی می‌کند.

پس از توقیف فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» برخی از رسانه‌های اصولگرا، حملات بسیار تندی به این کارگردان کردند و حتی روزنامه کیهان در اواسط فروردین ماه از وزارت ارشاد خواست که روی فیلم جدید کاهانی که داستان آن در کشور تایلند می‌گذرد، دقت بسیار زیادی بکند. این روزنامه همچنین متذکر شده بود که جدیدترین محصول مشترک سینمای ایران و تایلند بدون هیچگونه پروانه ساختی در تایلند جلوی دوربین رفته است.

تا کنون نام جدیدترین فیلم عبدالرضا کاهانی در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده بود، اما امروز مشخص شد که کاهانی نام «ما شما را دوست داریم خانم یایا» برای آخرین ساخته خود انتخاب کرده است. این فیلم محصول مشترک «هسته زردآلوى طلایى» ایران و «پاز استودیو» تایلند است.

زمان اکران «ما شما را دوست داریم خانم یایا» هنوز مشخص نیست و عوامل این فیلم درباره احتمال حضور آن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر صحبتی به میان نیاوردند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می‌توان به مجری طرح: سمیه محمودی درویشانی، مدیر پروژه: تهاناتپون سینپونکوئد،،مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی،تدوین: شیما منفرد، صدابردار: ناصر انتظاری، مدیر تولید: پاریسا آنودیت، طراح چهره پردازی: ساریسا سارنسیرکون، طراح صحنه: پیمن لامسارمان، طراح لباس: سوچاوادیسینقاکلاگپول، انتخاب لوکیشن: پیسیت رومنگسیرریوات، دستیار و برنامه‌ریز: تهانادت پرادیت، عکاس: ناتاساک ورانوراپانیچ، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، گروه فیلمبرداری: سعید کشی پور، محمد بختیاری، حسام سلیمی، دستیار صدا: علی نعمتی و مترجم: علی شاه حسینی اشاره کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.