تریلر The Sea of Trees متیو مک‌کانهی را در ماجرایی معنوی نشان می‌دهد

12 August 2016 - 15:45

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

از زمانی که متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) نام خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای در سبک درام مطرح کرده است، نقش‌های بزرگ این ژانر هم همگی در تور و چنگال او بوده‌اند. او همیشه نقش شخصی را بازی می‌کند که دنیای اطراف خود را زیر سؤال می‌برد. این کار را با شخصیت راست کول (Rust Cohle) و همین طور کوپر (Cooper) در فیلم محبوب Interstellar «میان ستاره‌ای» انجام داد. در تبلیغ‌های مربوط به آبراهام لینکلن درخشید و بازی او در فیلم جدید Free State of Jones «ایالت آزاد جونز» قابل ستایش است. حال زمان آن رسیده که مک‌کانهی باری دیگر با فیلم The Sea of Trees «دریای درختان» پا به سفر و ماجراجویی معنوی دیگری بگذارد.

در این فیلم جدید مک‌کانهی نقش آرتور برنان (Arthur Brennan) را بازی می‌کند؛ یک پروفسور و نویسنده که همیشه مورد استهزای همسرش جوان (Joan) قرار می‌گیرد. این تریلر جدید لحظه‌ای را نشان می‌دهد که مشخص می‌شود همسر آرتور سرطان دارد و حال آرتور باید در یکی از جنگل‌های ژاپن به دنبال راه حلی برای وجود و روح ناآرامش باشد. در این تریلر می‌بینیم که مک‌کانهی، آن هم وقتی در بهترین حس بازیگری خود است، به آتشی نگاه می‌کند و نظرش را در مورد ایمان و زندگی می‌گوید. داستان این فیلم را می‌توانید مطالعه کنید:

آرتور برنان به عنوان یک پروفسور آمریکایی در میان اختلالات و مشکلات شخصی‌اش به ژاپن سفر می‌کند. همان‌طور که از جنگلی مرموز با گذشته‌ای تاریک راه خود را ادامه می‌دهد، با فلش بک‌هایی از زندگی و رابطه عاشقانه خود با همسرش جوان همراه می‌شود. آرتور با یک غریبه بسیار عجیب به اسم تاکومی آشنا می‌شود؛ این شخص در جنگل گم شده و مجروح است. آرتور متعهد می‌شود که تاکومی را نجات دهد و سالم به خانه‌اش بازگرداند و این دو وارد یک ماجرای معنوی، شکننده و اکتشافی می‌شوند.

نظر شما در مورد این فیلم جدید متیو مک‌کانهی – از شناخته‌شده‌ترین بازیگران هالیوود – چیست؟

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.