مایکل منتنوتو در ۳۵ سالگی از دنیا رفت

29 April 2017 - 23:00

بر اساس گزارش THR، مایکل منتنوتو (Michael Mantenuto) چند هفته قبل از تولد ۳۶ سالگی خود اقدام به خودکشی کرده است. وی در زمینه بازیگری و ورزش فعالیت می‌کرده است. جسد او در روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) در ماشین شخصی‌اش پیدا شده است. گفته می‌شود که وی با شلیک گلوله به خود، به زندگی‌اش پایان بخشیده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

منتنوتو در روز ۱۳ می اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ (۱۳ می ۱۹۸۱ میلادی) در هلیستون ماساچوست چشم به جهان گشود. مادر او تراپیست و پدرش مربی هاکی بود. وی در راستای شغل پدرش از کودکی به ورزش هاکی روی آورد و در ۱۲ سالگی پدر خود را بر اثر سکته‌ای قلبی از دست داد. او در ادامه به تیم «Walpole Junior Stars» در «Eastern Junior» پیوست. منتنوتو در ادامه‌ی فعالیت‌هایش در عرصه‌ی هاکی در تیم‌هایی از جمله دانشگاه مین و دانشگاه ماساچوست حضور یافت و در دوران دانشگاهی خود با تاد جکسون (Todd Jackson) هم‌اتاقی بوده است.

منتنوتو در ادامه به صنعت سینما روی آورد و در نخستین هنرنمایی خود در فیلم Miracle «میراکل» محصول استودیوی «دیزنی» حضور یافت. این فیلم که به پیروزی تیم هاکی آمریکا در المپیک سال ۱۹۸۰ میلادی می‌پردازد از هنرنمایی کرت راسل (Kurt Russell) بهره برده و توسط گوین ا‌ُکانر (Gavin O’Connor) کارگردانی شده است. پس از این فیلم نیز منتنوتو در فیلم تلویزیونی «Dirtbags» در کنار ملیسا جوآن هارت (Melissa Joan Hart) به هنرنمایی پرداخت. وی پس از آن نیز در سال ۲۰۰۸ میلادی مقابل بازیگرانی همچون متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) در فیلم Surfer, Dude «پیمایشگر، شخص» به ایفای نقش پرداخت. از منتنوتو دو کودک به یادگار مانده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.