تاریخ پخش فیلم Tremors 6 مشخص شد

30 April 2017 - 09:00

استودیوی «یونیورسال» دنباله‌ی مجموعه‌ی ویدئویی ترسناک Tremors «لرزش»، یعنی Tremors 6 «لرزش ۶»، را برای انتشار در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

مایکل گراس (Michael Gross) تنها بازیگری است که در تمامی قسمت‌های این مجموعه‌ حضور داشته است و در «لرزش ۶» نیز نقش خود را تکرار خواهد کرد. وی در سریال کوتاه اقتباسی این سری، یعنی Syfy نیز هنرنمایی کرده است.

پائیز سال گذشته، استودیوی «یونیورسال» رسماً اعلام کرد که جهان ساخته شده توسط برت گامر (Burt Gummer) در پی موفقیت فیلم Tremors 5 «لرزش ۵» با فیلم «لرزش ۶» ادامه خواهد یافت. هم گراس و هم جیمی کندی (Jamie Kennedy) برای تکرار نقش‌های خود به این فیلم بازخواهند گشت. همچنین مشخص شده است که کارگردانی این فیلم همانند قسمت پنجم توسط دون مایکل پاول (Don Michael Paul) صورت خواهد گرفت و جان ولپلی (John Whelpley) نیز نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی در آفریقای جنوبی به صورت رسمی آغاز شده است؛ اگرچه وقایع داستانی این فیلم در کانادا و در مرکزی تحقیقاتی به وقوع می‌پیوندد.

گراس از طریق صفحه‌ی رسمی خود در فیسبوک اعلام کرد که «لرزش ۶» از تاریخ سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه (۳۰ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی) بر روی دیسک‌های بلوری و DVD عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.