تریلر دوم فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد + زیرنویس فارسی اختصاصی

12 August 2016 - 17:30

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

دانلود زیرنویس فارسی

*برای مشاهده زیرنویس در آپارات گزینه CC را فعال کنید. اگر زیرنویس را دانلود می‌کنید، باید با فایل ویدیو هم‌نام باشد.

همان‌طور که براساس گزارشات وعده داده بودیم، تریلر دوم فیلم Rogue One: A Star Wars Story پنج شنبه حین مراسم المپیک به نمایش درآمد و چندی بعد در سراسر فضای مجازی منتشر شد. این تریلر در همین چند ساعت سروصدا و جنجال زیادی داشته است چرا که صحنه‌های حماسی و جذاب آن هایپ شما را بالا می‌برند و صحنه آخر آن که مربوط به دارث ویدر (Darth Vader) می‌شود نفستان را می‌ستاند!

و البته وعده داده بودیم که این تریلر را زیرنویس کنیم که با ویدئو و لینک‌ها هماهنگ است. در این تریلر شما باز هم شخصیت اصلی جین ارسو (Jyn Erso) را می‌بینید که توسط بازیگر حرفه‌ای و محبوب فلیسیتی جونز (Felicity Jones) به دنیای استاروارز قدم می‌گذارد. در کنار او افراد دیگر شورشی هستند که در این مأموریت به ارسو کمک می‌کنند. داستان فیلم در مورد این گروه از افراد سرکش است که وظیفه دارند نقشه‌های ستاره مرگ (Death Star) را برای شورشی‌ها به دست آورند. اولین بار که Rogue One به‌عنوان یک فیلم مستقل معرفی شد، فکر نمی‌کردیم انقدر بزرگ و وسیع کار کند و بتواند به یکی از فیلم‌های مورد انتظار ما تبدیل شود.

نظر شما در مورد Rogue One و تریلر منتشر شده چیست؟ با ما در میان بگذارید.

منبع: یو تیوب

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    متاسفانه من نسخه زیرنویس فارسى رو ندیدم، اما خود تریلر فوق العاده بود. براى سالهاى مدید و دوران بچه گى مون همیشه در باره بخش هاى تعریف نشده قصه، با دوستانمون خیال بافى مى کردیم و حالا این فیلم جداً فوق العاده است (دستکم تریلرش). امیدوارم فیلم نهایى به همین خوبى باشه. جداً انتظار تا دسامبر سخته.

  • Edi says:

    نمیشه فقط برا ی بار تو یکی از این فیلمهای مزخرفو کلیشه ای وقتی پسره یا دختره میگه are u with me طرف بگه نه و پابه فرار بزاره واقعا ی صحنه ماندگار میشه :دی

    • batman says:

      ایول.من سالها منتطر همچین صحنه ایم اما همچنان کلیشه ای ادامه میدن