آمار فروش آخر هفته فیلم‌های روی پرده سینما|افتتاحیه ۱۷۵ میلیون تومانی «تیک آف»

30 April 2017 - 09:49

در حالی که جشنواره جهانی فجر فیلم فجر شب گذشته به پایان رسید، فیلم‌های روی پرده  در روزهای پنجشنبه و جمعه فروش قابل قبولی داشتند.

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با پایان فروش آخر هفته خود توانست ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کند و به مرز فروش ۴ میلیارد تومان نزدیک شود. از سوی دیگر فیلم «تیک آف» ساخته احسان عبدی پور هم در ۳ روز اول اکران خود توانست ۱۷۵ میلیون تومان درآمد کسب کند تا شروع امیدوار کننده‌ای در گیشه داشته باشد.

تیک آف

فیلم سینمایی «تیک آف» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی طهورا ابوالقاسمی که در آن مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، حمزه مقدم و… به ایفای نقش می‌پردازند، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای تهران و برخی شهرستان‌ها به نمایش درآمد. حمیدرضا قطبی، مدیر فروش «بامداد فیلم» فروش افتتاحیه این فیلم را ۳۵ میلیون تومان اعلام می‌کند. اما فیلم احسان عبدی پور در روزهای پنجشنبه و جمعه توانست مخاطبان بیشتری را به سالن‌های سینما بکشاند و به ترتیب در روزهای پایانی هفته گذشته ۵۰ و ۷۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.  در حالی که نمایش این فیلم در بسیاری از سینماهای شهرستان آغاز نشده، «تیک آف» در برخی سینماهای شهرستان ۲۰ میلیون تومان فروش کرده است تا جمع فروش آن در سه روز ابتدایی اکران به رقم ۱۷۵ میلیون تومان برسد.

نقطه کور

فیلم سینمایی «نقطه کور» ساخته مهدی گلستانه با بازی هانیه توسلی، محمدرضا فروتن، محسن کیایی، خاطره اسدی، نیکی مظفری و شقایق فراهانی از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش این فیلم در سه روز ابتدایی اکران را ۸۰ میلیون تومان اعلام می‌کند.

امتحان نهایی

فیلم سینمایی امتحان نهایی ساخته عادل یراقی که فیلمنامه آن توسط زنده یاد عباس کیارستمی به نگارش درآمده است، با گذشت ۱۰ روز از آغاز اکران خود، توانسته با در اختیار داشتن ۱۵ سالن سینمایی ۲۱۵ میلیون تومان درآمد کسب کند. سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا» درآمد این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب ۳۲ و ۳۴ میلیون تومان اعلام می‌کند. در «امتحان نهایی» شهاب حسینی و لیلا زارع نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

ماجرای نیمروز

بهترین فیلم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز به نمایش درآمد، تا به امروز ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. در این فیلم سینمایی مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، جواد عزتی و مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند. فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش «سیمای مهر» فروش «ماجرای نیمروز» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب ۸۵ و ۶۵ میلیون تومان اعلام می‌کند.

سه بیگانه

کمدی «سه بیگانه» ساخته مهدی مظلومی و به تهیه کنندگی مسعود ردایی و حبیب اسماعیلی در نوروز امسال به نمایش درآمد. در این فیلم حمید لولایی، امین حیایی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی نیا و مجید صالحی به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم «سه بیگانه» تا به پایان شب گذشته ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

آباجان

آخرین ساخته هاتف علیمردانی که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز اکران شد. روژین میرزایی مدیر فروش فیلمیران، درآمد «آباجان» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب ۴۳ و ۴۵ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم سینمایی تا به پایان دیشب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانی، شبنم مقدمی، حمیدرضا آذرنگ و… از بازیگران این فیلم سینمایی هستند

یک روز بخصوص

جدیدترین فیلم سینمایی همایون اسعدیان با بازی پریناز ایزدیار، مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی که اکران خود را از نوروز امسال آغاز کرد، تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. «یک روز بخصوص» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته  هم به ترتیب توانست ۴۷ و ۴۸ میلیون تومان درآمد کسب کند.

گشت ۲

فیلم سینمایی «گشت ۲» که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد و در نوروز امسال هم اکران شد، نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده به فروش بیشتری دست یافته است و تا روز گذشته ۱۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان فروش کرده است. در این فیلم سینمایی حمید فرخ نژاد،‌ پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی به ایفای نقش می‌پردازند.

خوب، بد، جلف

اولین ساخته سینمایی پیمان قاسم خانی که جزو فیلم‌های پر بازیگر هم به حساب می‌آید، پس از نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، در سینماهای تهران و شهرستان به اکران درآمد. این فیلم تا روز گذشته و با در اختیار داشتن ۱۲۹ سالن،‌ ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروش کرده است. از بازیگران «خوب، بد، جلف» می‌توان به حمید فرخ نژاد،‌سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، نسیم ادبی، مجید مظفری، رضا رویگری و… اشاره کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.