تاریخ اکران Bad Boys 3 باز هم به تعویق افتاد

12 August 2016 - 17:00

فیلم سینمایی Bad Boys 3 «پسران بد ۳» مراحل پایانی آماده سازی برای تولید فیلم را با بازگشت ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لارنس (Martin Lawrence) برای ایفای نقش در دنباله‌ی فیلم‌های مایکل بی (Michael Bay) طی می‌کند. اما فیلمبرداری تا سال آینده آغاز نخواهد شد و تاریخ اکران این دنباله که مدت زمان زیادیست در پروسه ساخت درجا می زند بار دیگر و این بار تا سال ۲۰۱۸ به تعویق افتاد. با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردانی و نویسندگی قسمت سوم این فیلم برعهده‌‌ی جو کارناهان (Joe Carnahan) خواهد بود. علاوه بر این، عنوان این فیلم نیز به Bad Boys For Life «پسران بد تا ابد» تغییر کرده است. البته این عنوان اشاره‌ای به جمله‌ی ویل اسمیت در فیلم اصلی است اما بهتر نبود آن را بر روی قسمت چهارم این مجموعه می‌گذاشتند؟ مثل Bad Boys 4 Life

در هر صورت سونی بار دیگر Bad Boys: The Third One را به تعویق انداخت و این فیلم در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. این تأخیر نشانه خوبی نیست چراکه ژانویه معمولاً ماه اکران فیلم هاییست که استودیوهای فیلمسازی اطمینان زیادی به موفقیت آن‌ها ندارند؛ آن دسته از فیلم‌هایی که در کل بدون در نظر گرفتن ماه عملکرد خوبی نخواهند داشت. البته این تاریخ ممکن است دوباره تغییر کند و امکان دارد زمانی کاملاً موقت برای اکران فیلم باشد تا سونی اطلاعات بیشتری درباره‌ی کار کارناهان کسب کند.

سونی همچنین کارناهان را برای پروژه درازمدت دیگری به خدمت گرفته است:Uncharted «آنچارتد»، براساس مجموعه بازی‌های ویدیویی مشهور ساخته شده با همین عنوان. کارناهان به عنوان نویسنده فیلمنامه به این پروژه پیوسته است چراکه بازه زمانی تولید آنچارتد با فیلم پسران بد ۳ تداخل دارد. برای فیلم آنچارتد هنوز کارگردانی انتخاب نشده است با این حال کارناهان به گرفتن این پست ابراز علاقه کرده البته اگر سونی بتواند زمان تولید این فیلم را با توجه به برنامه کاری کارناهان تغییر دهد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.